// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نسخه ای رایگان از PUBG ماه جاری در اروپا برای پی سی منتشر می‌شود

قرار است ماه آینده شاهد انتشار نسخه‌ای رایگان از بازی PUBG برای پی سی باشیم که نسبت‌ به نسخه‌ی اصلی سبک‌تر و دارای جزییات کمتری است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از آنکه بسیاری از افراد منتظر این لحظه بودند، قرار است ماه آینده نسخه‌ی رایگانی از بازی PUBG برای کامپیوتر منتشر شود که در مقایسه با نسخه اصلی سبک‌تر و دارای جزییات کمتری است. این بازی که با نام PUBG Project Thai یا PUBG Lite شناخته می‌شود، نسخه‌ی سبک‌تری از بازی PUBG است که به هدف اجرا شدن روی کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های ضعیف ساخته شده است تا همه افراد علاقه‌مند بتوانند آن را تجربه کنند.

این بازی پیش‌تر در کشور تایلند و پس از آن در کشورهای جنوب شرقی آسیا، برزیل و ترکیه در دسترس طرفداران قرار گرفت و حالا هم قرار است به اروپا بیاید. بتای عمومی بازی PUBG Lite در حال حاضر در کشورهای بیشتری در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۱۰ ماه اکتبر (۱۸ مهر ماه) به کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه و چندین کشور اروپایی دیگر وارد خواهد شد. پیش‌‌ثبت‌نام برای این بازی هم‌اکنون آغاز شده است و کسانی که تا تاریخ ۸ ماه اکتبر (۱۶ مهر ماه) ثبت‌نام کنند، پوسته‌ی رایگانی برای سلاح‌های M416 و AKM دریافت خواهند کرد. می‌توانید لانچر بازی را از این لینک دانلود کنید. در ادامه ویژگی‌های سخت‌افزاری مورد نیاز بازی PUBG Lite را مشاهده می‌کنید:

بازی PUBG lite

صرف‌نظر از سبک‌تر شدن بازی از نظر سخت‌افزاری و کاهش جلوه‌های بصری، ویژگی‌ها و هسته‌ی اصلی بازی ظاهرا بدون تغییر باقی مانده است و می‌تواند همان تجربه‌ی نسخه پولی را به شما منتقل کند. یک حالت جدید ۴ در مقابل ۴ هم به این نسخه از بازی اضافه شده است که چهار تیم چهار نفره را در مقابل یکدیگر به میدان می‌فرستد. از آنجایی که هر بازی سبک بتل رویالی نیازمند فصل‌های جدید و بتل پس است، PUBG Lite نیز از این قاعده مستثنی نیست و در آن شاهد Lite Pass خواهیم بود که علاوه‌بر ماموریت، آیتم‌هایی را نیز به‌عنوان پاداش داخل بازی در نظر گرفته است. البته برای کسانی نیز که دوست دارند پولی هزینه کنند و پاداش بیشتری به‌دست آورند، دو بتل پس با نام‌های Lite Pass: Premium و Lite Pass: Premium Plus نیز در نظر گرفته شده است.

درکنار سیزن پس‌های متعددی که برای این بازی در نظر گرفته شده است، می‌توانید با استفاده از پول جدید داخل بازی یعنی L-Coin صندوق‌های (Crate) متنوعی را نیز در آن خریداری کنید. با وجود بازی‌های بتل رویای رایگانی مانند Fortnite، ساخت پابجی رایگان دور از انتظار نبود. این امر باعث می‌شود افرادی که علاقه‌مند به تجربه آن هستند، بتوانند تصمیم درست‌تری برای خرید نسخه اصلی و کامل بازی بگیرند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده