// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Project xCloud به زودی برای آزمایش عمومی در دسترس قرار می‌گیرد

معاون ارشد بخش سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس اعلام کرده است که از ماه اکتبر (اواسط مهر ماه/اوایل آبان) سرویس استریم ایکس کلود برای آزمایش عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

در گذشته مایکروسافت اعلام کرده بود که سرویس استریم ایکس باکس یا همان پروجکت ایکس کلود (Project xCloud) در پاییز برای عموم در دسترس قرار می‌گیرد تا بتوانند اشکالات آن را به‌صورت کامل از بین ببرند و برای عرضه نهایی آماده شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کریم چودری، معاون ارشد بخش سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس، در گفت‌وگوی اخیر خود با میجر نلسون اعلام کرده است که مایکروسافت از ماه اکتبر (اواسط مهر ماه/اوایل آبان ماه) پروجکت ایکس کلود را برای آزمایش عمومی در دسترس قرار می‌دهد. این در حالی است که در گذشته آزمایش این برنامه ابتدا توسط اعضای ایکس‌باکس انجام شده بود. کاربران از اینجا می‌توانند برای شرکت در این آزمایش عمومی ثبت نام کنند.

البته یک سری پیش‌نیاز برای حضور در این فراخوان قرار داده شده است. آزمایش عمومی پروجکت ایکس‌کلود تنها در اختیار کاربران آمریکا، بریتانیا و کره جنوبی قرار خواهد گرفت. همچنین گوشی یا تبلت شما باید اندروید باشد و حداقل اندروید درنظر گرفته شده هم نسخه 6.0 است. در ادامه مشخص شده تنها ازطریق کنترلر وایرلس ایکس باکس وان قادر به‌تجربه‌ی بازی‌ها هستید و صد البته به اینترنت هم احتیاج دارید.

کاربران در طول آزمایش کردن سرویس ایکس‌کلود، می‌توانند بازی‌های Halo 5: Guardians، Gears 5، Killer Instinct و Sea of Thieves را تجربه کنند. همچنین زمانی‌که برای حضور در این رویداد انتخاب شدید، باید برنامه موبایل Microsoft Game Streaming را دانلود کنید و حتما به حساب کاربری مایکروسافت خود هم وصل شوید. همچنین مشخص شده که نیازی نیست بازی‌های ذکر شده را خریداری کنید. متاسفانه مشخص نشده که چندنفر می‌توانند در این آزمایش عمومی شرکت کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده