نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۷

Project xCloud در پاییز سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت [E3 2019]

در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2019، اطلاعاتی کاملا جدید از سرویس ابری Project xCloud در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

مایکروسافت و فیل اسپنسر با نمایش E3 2019 خود بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، چراغ این همایش مهم و مورد انتظار را روشن کردند و با دست پر، با یک عالمه نمایش جدید، متنوع، جذاب و صدالبته با کیانو ریوز شگفت‌انگیز (!) حسابی گیمرها را هیجان‌زده کردند. اگر طی این سال‌ها اخبار کمپانی مایکروسافت و خدمات سرگرمی‌محورشان را دنبال کرده باشید، احتمالا نام سرویس Project xCloud به‌گوش‌تان خورده است.

حالا در جریان آخرین اخبار بازی، فیل اسپنسر با حاضر شدن روی استیج همایش مایکروسافت اطلاعاتی کاملا جدید از این سرویس را در اختیار کاربران قرار داد. اول از همه، باید بدانیم که سرویس نام‌برده در ماه مهر/آبان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و با توجه به صحبت‌های اسپنسر، ساز و کار سرویس مورد نظر بر این اساس است که ابتدا، کنسول خود را به یک شبکه‌ی وای‌فای متصل می‌کنید و پس از آن، با وصل کردن دستگاه‌هایی بی‌سیم مثل گوشی، تبلت یا مواردی از این دست می‌توانید بازی‌های خود را روی دیوایس‌های مختلف تجربه کنید؛ دقیقا چیزی مثل ریموت‌پلی پلی استیشن 4.

در ادامه قطعا اخبار و جزئیات بیشتری از این پروژه در دسترس قرار خواهد گرفت و برای همین، دنبال کردن زومجی را فراموش نکنید.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده