// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

گروه بندی و زمان مسابقات DreamHack Masters Malmo بازی CS:GO

زمان برگزاری مسابقات DreamHack Masters Malmo 2019 بازی CS:GO و گروه‌بندی تیم‌ها در اولین مرحله از مسابقات مشخص و منتشر شد.

مرحله اصلی مسابقات DreamHack Masters Malmö 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از اول اکتبر مصادف با روز سه‌شنبه، ۹ مهر ماه شروع خواهد شد. این رویداد با مجموع جوایز ۲۵۰ هزار دلار میزبان شانزده تیم برتر جهان در بازی کانتر استرایک خواهد بود. مرحله اصلی مسابقات DreamHack Masters قرار است در استادیوم مالمو آرنا شهر مالمو که قادر به میزبانی از ۱۵ هزار تماشاچی است پیگیری شود.

این رویداد با توجه به حضور تمامی تیم‌های برتر رنکینگ بازی کانتر استرایک از اهمیت بالایی برخوردار است. دو تیم Astralis و Team Liquid به عنوان صدرنشینان رنکینگ بازی CS:GO سید اول مسابقات را دریافت کرده‌اند و تیم‌های Vitality ،ENCE ،NRG ،Na'Vi و mousesports برای کسب جایگاه بهتر در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند. مسابقات DreamHack Masters Malmö اولین رویدادی است که در ماه میلادی آینده پیگیری می‌شود و یکی از بیشترین امتیازات لازم جهت رتبه‌بندی تیم‌ها در ماه اکتبر را به همراه دارد.

لازم به ذکر است که این رویداد سومین تورنمنت مربوط به سومین فصل Intel Grand Slam است. تا به این لحظه تیم Liquid تنها تیمی است که توانسته است در سومین فصل Intel Grand Slam به قهرمانی دست یابد و اولین گزینه برای دریافت جایزه یک میلیون دلاری است.

گروه‌بندی مرحله اول مسابقات DreamHack Masters

گروه Aگروه B
AstralisTeam EnvyTeam LiquidOpTic Gaming
G2 EsportsFURIA EsportsNatus VincereNorth
ENCEFnaticmousesportsNinjas in Pyjamas
Team VitalityTYLOONRG EsportsGrayhound

مرحله اصلی مسابقات ESL One: New York 2019 از دو مرحله تشکیل شده است. در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه هشت تیمه قرار می‌گیرند و به صورت دو حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. اولین راند بازی‌های بخش گروهی به صورت best-of-one پیگیری می‌شود و مراحل بعدی به صورت best-of-three برگزار خواهد شد. در نهایت سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات راه پیدا می‌کنند و تیم‌های چهارم تا هشتم نیز از دور مسابقات حذف خواهند شد. مرحله دوم مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و فرمت برگزاری تمامی بازی‌ها best-of-three است.

علاقه‌مندان به دیدن مسابقات DreamHack Masters Malmö 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند از روز سه‌شنبه با مراجعه به کانال dreamhacks در توییچ یا کانال dreamhack در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به ورزش الکترونیک از جمله طرفداران بازی کانتر استرایک می‌توانند از ۱۸:۳۰ امروز رقابت‌های مسابقات ESL One: New York 2019 را که با حضور تیم‌هایی مانند Astralis و Team Liquid پیگیری خواهد شد، دنبال کنند. در صورت تمایل می‌توانید از طریق کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب تمامی بازی‌ها را به صورت زنده دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده