// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

بازی Destiny 2 هم‌اکنون روی استیم برای پری لود در دسترس است

کاربران جدید یا مشترکین Battle.net می‌توانند محتوای بازی Destiny 2 را هم‌اکنون برای پی سی روی استیم پری لود کنند.

استودیو Bungie پس جدا شدن بسیار پر سروصدا از ناشر سابق خود یعنی اکتیویژن در اوایل سال جاری، با آوردن بازی Destiny 2 پس از لانچ اولیه خود دو سال پیش به Steam به‌طور رسمی این بازی را رایگان اعلام کرد. اگر می‌خواهید هفته‌ی آینده سریع شروع به بازی کنید، می‌توانید از همین حالا این بازی را پری لود کنید و هفته‌ی آینده منتظر بارگیری آن نمانید.

استودیو بانجی اعلام کرد که پری لود بازی Destiny 2 در استیم، هم‌اکنون برای بازیکنانی که یا بازی کامل را روی این پلتفرم خریداری کرده‌اند یا به‌دنبال دانلود نسخه‌ی رایگان بازی یعنی Destiny 2: New Light هستند در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند با پری لود این بازی، سریع این بازی را پس از لانچ تجربه کنند.

همان‌طور که استودیو بانجی چندی پیش اعلام کرد، بازی Destiny 2 پس از انتشار بسته الحاقی Shadowkeep و عرضه‌ی نسخه‌ی رایگان این بازی با نام Destiny 2: New Light به‌صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این به معنی آن است که علاوه‌بر نسخه اصلی بازی، هر دو بسته‌‌ی Curse of Osiris و Warmind نیز جزو این محتوای رایگان خواهند بود.

علاوه‌بر این بازیکنانی که پیش از این بازی را ازطریق لانچر استودیو Blizzard یعنی Battle.net خریداری کرده‌اند می‌توانند هنگام عرضه‌ی بازی در تاریخ سه شنبه ۹ مهر، حساب و محتوای بازی خود را جابه‌جا کنند. برای کسب اطلاعات کامل در مورد نحوه لینک کردن حساب‌های Battle.net و Steam خود می‌توانید راهنمای رسمی Bungie را در اینجا مطالعه کنید.

بازی Destiny 2 اکنون روی ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی در دسترس است و تا پایان سال جاری برای استیدیا منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده