// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

Destiny 2: Shadowkeep به ۶۸ گیگابایت فضای خالی روی پلی استیشن 4 نیاز دارد

در صفحه Destiny 2 در فروشگاه پلی استیشن مشخص شده که کاربران پلی استیشن 4 برای تجربه‌ی بسته الحاقی Shadowkeep باید ۶۸ گیگابایت را دانلود کنند.

استودیو بانجی (Bungie)، سازنده و ناشر Destiny 2، سعی دارد ازطریق بسته الحاقی Shadowkeep، محتویات بزرگی را در دسترس کاربران قرار دهد. بااین‌حال این بازی از جنبه‌های دیگری نظیر فضای مورد نیاز هم بزرگ است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در صفحه بازی دستینی 2 در فروشگاه پلی استیشن مشخص شده است که کاربران پلی استیشن 4 برای تجربه بسته الحاقی Shadowkeep، باید ۶۸ گیگابایت را دانلود کنند. قطعا این میزان حجم برای یک بسته الحاقی بسیار زیاد است و احتمالا کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر هم باید این مقدار حجم را دانلود کنند. نکته‌ی جالب این است که پس از دانلود بسته الحاقی شدوکیپ، حجم کلی بازی Destiny به ۱۶۵ گیگابایت می‌رسد. به‌عبارتی اگر بازی Destiny 2 را پاک کرده‌اید، برای تجربه‌ی مجدد بازی پس از عرضه بسته الحاقی ذکر شده، باید ۱۶۵ گیگابایت را دانلود کنید.

در ابتدا قرار بود بسته الحاقی Shadowkeep، در شهریور ماه عرضه شود، اما با تاخیر مواجه شد. ازاین‌رو کاربران در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) می‌توانند Destiny 2: Shadowkeep و نسخه رایگان دستینی 2 (New Light) را تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده