// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Ghost Recon Breakpoint دارای دو نوع پول داخل بازی و پاداش‌ های متنوعی است

شرکت یوبیسافت جزییات خریدهای داخل بازی، سیستم پاداش و برخی دیگر از ویژگی‌های بازی Ghost Recon Breakpoint را اعلام کرد.

بازی Ghost Recon Breakpoint نیز درست مانند نسخه‌ی قبلی خود دارای خرید‌ها یا همان تراکنش‌های داخل بازی است. طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت شرکت Ubisoft در مورد این اثر اعلام شده است، Ghost Recon Breakpoint دارای دو نوع پول داخل بازی با نام‌های Skell Credits و Ghost Coins است. مورد اول یعنی Skell Credits را می‌توانید به مرور با بازی کردن به دست آورید، اما مورد دوم تنها از طریق خرید با پول واقعی قابل دسترسی خواهد بود. لیست مواردی را که می‌توانید در طول بازی به‌دست آورید در زیر مشاهده می‌کنید:

  • پول داخل بازی Skell Credits
  • بلوپرینت سلاح‌ها
  • تجهیزات جانبی
  • سلاح‌ها و اقلام قابل نصب روی آن‌ها
  • گزینه‌های شخصی‌سازی
  • خودروها و وسایل رفت و آمد
  • منابع

از Skell Credits می‌توانید برای مواری مانند ساخت یا کرفت سلاح‌های خاص، آزاد کردن (Unlock) تجهیزات خاص، خرید سلاح‌های منحصر‌به‌فرد و اقلام قابل نصب روی آن‌ها، آزاد کردن خودروهای خاص و همچنین باز کردن گزینه‌های بیشتر شخصی‌سازی استفاده کنید. از پول قابل خرید یا همان Ghost Coins نیز می‌توانید علاوه‌بر خرید Skell Credits، در موارد زیر هم استفاده کنید:

  • آزاد کردن بلوپرینت سلاح‌ها به‌صورت خودکار
  • آزاد کردن تجهیزات سلاح‌ها به‌صورت خودکار
  • گزینه‌های شخصی‌سازی انحصاری
  • خودروهای انحصاری
  • صرفه‌جویی کننده‌های زمان (Time Saver)
  • تقویت‌کننده یا Booster پاداش

Ghost Recon: Breakpoint

همچنین با استفاده از Ghost Coins می‌توانید تعدادی لباس با ظاهری منحصربه‌فرد را هم برای خود تهیه کنید. آیتم پک‌ها در بازی به شما کمک می‌کنند تا آیتم‌ها را به‌صورت جداگانه برای خود باز کنید و با استفاده از Time Saver می‌توانید مواد اولیه را ترکیب کنید و آیتم‌های شفابخش و دارویی و حتی انفجاری بسازید. در مورد سیستم پاداش‌های بازی هم باید گفت که می‌توانید با استفاده از بوسترهای متعدد، سرعت به‌دست آوردن Battle Point را افزایش دهید. البته در نظر داشته باشید که تقویت‌کننده‌ها یا همان بوسترها دو هفته پس از انتشار بازی در دسترس خواهند بود. برای کسب این امتیازها باید ماموریت‌ها و همچنین مسابقه‌های PvP را با موفقیت به انجام برسانید.

امتیازهای Battle Point به‌صورت روزانه محاسبه و جمع می‌شود و پس از کسب مقداری خاصی از آن می‌توانید به سطوح بالاتر (Tier) راه پیدا کنید و از مزایا و پاداش‌های انحصاری هر سطح نیز استفاده کنید. همچنین هریک از اپیزودهای داستانی بازی که به‌مدت چهار ماه در دسترس هستند، دارای دو مرحله پاداش مختلف هستند که می‌توانید با کمی تلاش هر دوی آن‌ها را به‌دست آورید. هریک از این مراحل به Act مشهور هستند و هر Act دارای ۵۰ آیتم است که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید و صاحب شوید. با کمی تلاش قطعا خواهید توانست تمامی این آیتم‌ها را به‌دست آورید.

همچنین یک‌سری آیتم نیز در بازی گنجانده شده است که با رسیدن به سطوح بالا به‌عنوان رکورد به شما داده می‌شود که البته به‌صورت تصادفی از میان تمامی آیتم‌ها انتخاب می‌شود. طبیعتا آیتم‌هایی که پیش‌تر آزاد کرده‌اید شامل این موارد نخواهند بود. تاریخ انتشار بازی Ghost Recon Breakpoint برابر است با چهارم ماه اکتبر (۱۲ مهر ماه) که قرار است برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، تنها دو روز دیگر تا آغاز بتای این بازی زمان باقی مانده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده