// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ شروع بتای عمومی Ghost Recon: Breakpoint مشخص شد

کاربران پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان می‌توانند از تاریخ چهار مهر ماه، بتای عمومی بازی Ghost Recon: Breakpoint را تجربه کنند.

مدتی پیش بود که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Ghost Recon: Breakpoint، بتای خصوصی این بازی را در دسترس پیش‌خرید کنندگان و کاربران یوبی‌سافت پلاس قرار داد. طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبی سافت به‌تازگی اعلام کرده است که یک بتای عمومی هم برای بازی درنظر گرفته شده است.

بتای عمومی Ghost Recon: Breakpoint در تاریخ چهار مهر ماه (۲۶ سپتامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و تا تاریخ هفت مهر ماه (۲۹ سپتامبر) هم ادامه دارد. در جریان بتای عمومی، حالت PvP و PvE بازی در دسترس قرار دارد. در حالت PvP بازی که Ghost War نام دارد، تنها حالت Elimination به‌همراه چهار نقشه Skell Port ،PMC Camp ،Cold War Bunker و Deserted Harbor برای بازیکنان تدارک دیده شده است.

این درحالی است که در حالت PvE دو منطقه New Argyll و Infinity در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که در بتای خصوصی حضور نداشتند. دراین‌میان اعلام کنم که بخش کمپین یا همان PvE بازی Ghost Recon: Breakpoint دارای ۶ منطقه مختلف است. کاربران بتای عمومی در این دو منطقه می‌توانند پنج مأموریت را انجام دهند که سه مأموریت از این پنج مأموریت، در بتای خصوصی بازی در دسترس نبوده است. همچنین اشاره کنم که پیشرفت‌های شما در بتای عمومی، به‌نسخه‌ی اصلی منتقل نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید زمان شروع پری‌لود بتای عمومی، بتای عمومی و زمان اتمام این بتا را در زومجی مشاهده کنید. بازی Ghost Recon: Breakpoint در تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود. همچنین کاربران یوبی‌سافت پلاس می‌توانند در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) نسخه آلتیمیت این بازی را تجربه کنند. از دیگر اخبار حول گوست ریکان: بریک‌داون هم می‌توان به تریلر کارتونی بازی اشاره کرد.

ساعت شروع پری‌لود

  • کنسول‌ها و یو‌پلی: ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر دو مهر ماه به‌وقت ایران
  • فروشگاه اپیک گیمز: ۷:۳۰ بعد از ظهر دو مهر ماه به‌وقت ایران

ساعت شروع بتای عمومی

  • کنسول‌ها و یو‌پلی: ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر چهار مهر ماه به‌وقت ایران
  • فروشگاه اپیک گیمز: ۷:۳۰ بعد از ظهر چهار مهر ماه به‌وقت ایران

ساعت اتمام بتای عمومی

  • تمامی پلتفرم‌ها: ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر هفت مهر ماه به‌وقت ایران


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده