// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Borderlands 3 در پنج روز ۵ میلیون نسخه فروش داشته است

جدیدترین ساخته‌ی گیرباکس سافتور یعنی بازی Borderlands 3 در پنج روز اول عرضه خود توانست ۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

کمتر از دو هفته‌ی پیش بود که بازی Borderlands 3 منتشر شد و در مدتی کوتاه توانست به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های مجموعه Borderlands تبدیل شود. طبق جدیدترین اخبار بازی و به گفته‌ی استودیو Gearbox Software و شرکت توکی گیمز، این بازی تنها در ۵ روز فروشی بیش از ۵ میلیون نسخه را تجربه کرده است و کماکان نیز به موفقیت‌ خود ادامه می‌دهد.

این اطلاعات را شرکت 2K Games در یک کنفرانس خبری اعلام کرده و گفته است که بوردرلندز 3 علاوه‌بر این فروش خیره‌کننده در ۵ روز، توانسته است که رکوردهای متعدد دیگری را نیز به نام خود ثبت کند. یکی دیگر از این رکوردها این است که Borderlands 3 نسبت به نسخه پیشین خود پنجاه درصد فروش بیشتری در ۵ روز ابتدایی انتشار داشته است. این آمار و رکورهای عالی باعث شده است که توکی گیمز نه‌تنها سریع‌ترین فروش را در بازی‌های خود تجربه کند، بلکه Borderlands 3 تبدیل به پرفروش‌ترین بازی پی سی در بازه‌ی زمانی ۵ روزه برای آنها شود.

فروش بسیار خوب این بازی و همچنین مجموعه فروش‌ نسخه‌های پیشین آن باعث شده است که درآمدی یک میلیارد دلاری نصیب توکی گیمز شود و نام مجموعه Borderlands را به‌عنوان دومین مجموعه‌ای ثبت کند که توانسته است به این رکورد دست پیدا کند. همچنین گفته شده است که بیش از ۷۰ درصد از این فروش پنج میلیون نسخه‌ای مربوط به نسخه‌های دیجیتال است. آمار فروش خوب این بازی از همان بدو انتشار به‌گوش می‌رسید؛ به‌طوری که پیش‌تر در زومجی خواندید Borderlands 3 فروش بسیار خوبی را در فروشگاه اپیک گیمز تجربه کرده است. رکورد شکنی این بازی حتی پیش از انتشار آن آغاز شده بود؛ به‌طوری که میزان پیش‌فروش بازی Borderlands 3 در بین بازی‌های توکی گیمز و فروشگاه اپیک گیمز بی‌سابقه بوده است.

Borderlands 3

میزان تماشای استریم‌های این بازی در روز انتشار به بالاترین حد خود رسید و تبدیل به اولین بازی در توییچ شد. در حال حاضر نیز در بین پنج بازی برتر از نظر تعداد بیننده‌ی استریم قرار دارد. در حال حاضر محتوای این بازی در توییچ بیش از ۱۴ میلیون ساعت مشاهده شده است و این رقم بیشتر از نصفِ بازدید بازی Borderlands 2 در مدت ۷ سال است! بازی Borderlands 3 در حال حاضر برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است و به‌زودی هم شاهد انتشار بررسی بازی از سوی زومجی خواهید بود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی از جزییات رویداد Bloody Harvest این بازی مطلع شدید.

اگر شما تاکنون موفق به تجربه بازی شده‌اید، نظرات خود را در این‌باره با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده