// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

جزییات رویداد Bloody Harvest بازی Borderlands 3 اعلام شد

گیرباکس سافتور جزییات اولین رویداد بازی Borderlands 3 را که Bloody Harvest نام دارد و قرار است به‌صورت رایگان در دسترس قرار بگیرد، اعلام کرد.

تقریبا یک هفته از انتشار بازی Borderlands 3 می‌گذرد و این اثر پرطرفدار توانسته است که توجه منتقدین را به خود جلب کند و نمرات خوبی را از آن خود کند. این بازی همچنین توانسته است که تقریبا در تمامی مواردی که توسط استودیو Gearbox Software وعده داده شده بود، به‌خوبی عمل کند و این استودیو قصد دارد کاری کند که هیجان کاربران از بازی به این زودی‌ها فروکش نکند. طبق جدیدترین اخبار بازی، گیرباکس سافتور جزییات اولین رویداد بازی را که Bloody Harvest نام دارد و قرار است ماه آینده به‌صورت رایگان به بازی اضافه شود، بیان کرده است.

طبق این اطلاعات، به محض آغاز شدن رویداد بازیکنان باید به‌دنبال دشمنانی بگردند که در سراسر نقشه بازی پراکنده شده‌اند. کشتن آن‌ها باعث باز شدن نقشه‌ی مخصوص این رویداد برای شما می‌شود که البته بعد از این‌ کار می‌توانید از روح آنان نیز به نفع خود استفاده کنید و ویژگی Terror را که باعث کاهش قدرت حریف می‌شود، از آن‌ها بگیرید و از آن خود کنید. وقتی که نقشه‌ی مخصوص این رویداد برای شما باز شود، تازه وارد معرکه خواهید شد و باید با دشمنان و موجودات متنوع و ترسناکی مبارزه کنید و از موانع متعدد عبور کنید تا به انتهای نقشه برسید و به مصاف بقایای اسکلتی Captain Haunt بروید. این شخصیت همان Captain Traunt است که بار دیگر با قدر‌ت‌های جدید بازگشته است تا مطمئن شود که بازیکنان به این راحتی‌ها سر سالم به مقصد نخواهند رساند.

بازیکنان در رویداد Bloody Harvest بازی بوردرلندز 3 می‌توانند به یک‌سری آیتم‌های ظاهری و لوت‌های جدید و خاص نیز دست پیدا کنند. هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز این رویداد از سوی گیرباکس سافتور اعلام نشده است. بازی Borderlands 3 در حال حاضر برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است و به‌زودی هم شاهد انتشار بررسی بازی از سوی زومجی خواهید بود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که Borderlands 3 فروش بسیار خوبی را در فروشگاه اپیک گیمز تجربه کرده است. همچنین تریلر هنگام عرضه آن را نیز مشاهده کردید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده