نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

جفری دین مورگان در اقتباس سینمایی Shrine نقش آفرینی می‌کند

جفری دین مورگان قرار است در فیلم Shrine به ایفای نقش بپردازد که سم ریمی به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

آذر سال گذشته بود که مشخص شد شرکت اسکرین جمز که زیر مجموعه سونی پیکچرز است، حق ساخت فیلمی براساس رمان ترسناک Shrine (شراین) اثر جیمز هربرت را خریداری کرده است که سم ریمی، خالق مجموعه فیلم The Evil Dead (مرده شریر)، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه نیز حضور دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم ترسناک تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جفری دین مورگان که این روزها برای بازی در نقش نیگان در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، جان وینچستر در سریال Supernatural (سوپرنچرال) و فیلم Rampage (رمپیج)، بسیار سر زبان‌ها افتاده، به جمع بازیگران فیلم Shrine اضافه شده و قرار است نقش اصلی آن را بازی کند.

Sam Raimi

ایوان اسپیلیوتوپولوس، نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Snake Eyes (اسنیک آیز) و فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Shrine را بر عهده خواهد داشت. این فیلم ترسناک داستان یک روزنامه‌نگار را دنبال می‌کند که دیگر اعتباری ندارد و در تلاش است تا با پرده برداشتن از یک سری اتفاقات الهی در شهر کوچکی در نیو انگلند، به بازگشت اعتبار به حرفه خود کمک کند و در ادامه متوجه اتفاقاتی بسیار تاریک‌تر در آن می‌شود. رابرت تاپرت از شرکت گوست هاوس پیکچرز که به او و ریمی تعلق دارد، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. مورگان پیش از این در فیلم The Possession (تسخیر) با ریمی و تاپرت همکاری کرده بود و فیلم Shrine قرار است دومین همکاری مورگان با گوست هاوس باشد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shrine قرار است از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند ۱۳۹۸) آغاز شود، اما هنوز تاریخی برای این فیلم ترسناک اعلام نشده است. پیش از این Ghost House Pictures که تمرکزش روی ساخت فیلم‌های ترسناک است، در فیلم Don’t Breathe (نفس نکش) با اسکرین جمز همکاری کرده بود و ریبوت فیلم Grudge (کینه) جدیدترین همکاری ریمی با سونی است. فیلم Crawl (خزیدن) نیز جدیدترین فیلم این استودیو بود که امسال اکران شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده