نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

اولین تصاویر از بازسازی فیلم کینه منتشر شد

سه تصویر از بازسازی فیلم ترسناک The Grudge (کینه) نیکلاس پسی منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور دمیان بیچیر و لین شی هستیم.

اولین تصاویر از بازسازی فیلم The Grudge (کینه) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی دمیان بیچیر و لین شی هستیم. لین شی، بازیگر فیلم Insidious (توطئه‌آمیز)، دمیان بیچیر، بازیگر فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز)، آندره‌ آ ریسبرو، بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه) و جان چو، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Trek (پیشتازان فضا)، از جمله بازیگران اصلی بازسازی فیلم ترسناک The Grudge هستند. تصاویر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید:

Grudge

نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، کارگردانی ریبوت فیلم The Grudge را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم The Grudge هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. همچنین سم ریمی که پیش از این تهیه‌کنندگی دو قسمت اول نسخهٔ غربی مجموعه ترسناک «کینه» را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در بازسازی فیلم کینه حضور دارد.

لین شی پیش‌تر در مصاحبه با سایت ComicBook در رابطه با بازسازی فیلم ترسناک The Grudge چنین گفته بود:

صبر کنید تا این فیلم را ببینید. بازسازی The Grudge ترسناک‌ترین فیلمی بوده است که در آن حضور داشته‌ام و شکی در این مورد نیست و بخشی هم که من در آن حضور دارم، ترسناک‌ترین بخش فیلم است. دیدن این فیلم هوش از سرتان خواهد برد! آن چیزی که این فیلم را متفاوت کرده است، کارگردانی نیکلاس پسی است که کارگردان و نویسنده‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ وی واقعاً ذهن خیال‌پرداز و خلاقی دارد.

اولین فیلم The Grudge با بازی سارا میشل گلر و به کارگردانی تاکاشی شیمیزو، که در اصل یک بازسازی غربی از فیلم Ju-on: The Grudge (جو-آن: کینه) است، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم داستان یک پرستار آمریکایی با بازی گلر را روایت می‌کرد که در شهر توکیو مشغول به کار شده بود. او از یک طلسم که خشم بسیار زیاد و غیرقابل کنترلی را در او به وجود می‌آورد، رنج بسیار زیادی می‌برد. در ادامه دو دنباله دیگر برای فیلم The Grudge ساخته و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ منتشر شد.

فیلم The Grudge در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. پیش‌تر این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، اما بعد اعلام شد که اکران آن حدود ۲ ماه جلو افتاده و این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده برود که در نهایت باز هم با تأخیر مواجه شد و حال برای اکران در فصل زمستان برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده