// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

سریال سندمن به کمیک بوک آن وفادار خواهد بود

نیل گیمن، خالق کمیک‌ بوک‌های سندمن، گفته است که سریالی که قرار است از این شخصیت در نت‌ فلیکس پخش شود، به داستان آن وفادار خواهد بود.

پس از آن‌که در ماه جولای رسما ساخت و پخش سریال سندمن (The Sandman) از شبکه Netflix تایید شد، روز به روز سطح توقع طرفداران برای ساخته شدن یک اثر مناسب و لایق این شخصیت بالاتر رفت. حالا و براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نیل گیمن، خالق کمیک بوک‌های سندمن، گفته است که تیم سازنده تمامی تلاش خود را معطوف خواهد ساخت تا سریال به‌طور کامل به این کتاب‌ها وفادار باشد و براساس داستان اصلی آن روایت شود. کمیک‌بوک‌های سندمن (The Sandman) را می‌توان یکی از مهم‌ترین و پرافتخارترین مجموعه‌های صنعت کمیک دانست که تا امروز چندین بار تلاش‌هایی برای تبدیل آن به فیلم و سریال شده، ولی هربار مشکلاتی سر راه تولید این آثار ایجاد شده است.

نویسنده‌ی ۵۸ ساله این کمیک‌بوک محبوب، نه‌ تنها از وفادار بودن سریال به کتاب‌های خود سخن گفته است، بلکه اطمینان داده است که خط داستانی سریال هم تا حد بسیار بالایی پیرو داستان اصلی کمیک‌بوک خواهد بود.آلن هاینبرگ، که در نگارش فیلمنامه واندروومن (Wonder Woman)، دیگر محصول دی سی نقش داشته است، شورانر سریال سندمن و همچنین گیمن و دیوید گویر نیز از تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

مجموعه کمیک سندمن کار خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و اثری از نیل گیمن، نویسنده مطرح دنیای کمیک بود که توسط شرکت ورتیگو (Vertigo) از زیرمجموعه‌های دی سی منتشر می‌شد. این مجموعه با کیفیت بالای خود طرفداران زیادی به‌دست آورد و سری اصلی آن تا سال ۱۹۹۶ ادامه داشت و به ۷۵ شماره رسید و البته یک شماره مخصوص هم برای آن منتشر شد.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده