// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶

تریلر جدید Ghost Recon: Breakpoint با حال‌وهوای کارتون های کلاسیک

به‌تازگی ویدیو جدیدی از Ghost Recon: Breakpoint منتشر شده است که بازی را با حال‌وهوای کارتون‌های کلاسیک روایت می‌کند.

بازی Ghost Recon: Breakpoint در تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر گوست ریکان: بریک‌پوینت، سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را در دسترس کاربران قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از Ghost Recon: Breakpoint منتشر شده است که این بازی را با ظاهر کارتون‌‌های کلاسیک نشان می‌دهد. درواقع تریلر Big Bad Wolves پنج داستان مختلف را روایت می‌کند که در آن‌ها از جلوه‌های بصری کارتون‌های دهه ۸۰ الی ۹۰ میلادی استفاده شده است. نوع روایت داستان توسط راوی تریلر و همچنین جلوه‌های بصری به‌کار گرفته شده، موردی است که این تریلر جدید را جذاب جلوه می‌دهد.

همچنین داستان‌های درنظر گرفته شده برای این تریلر، با ویژگی‌های بازی هم‌خوانی دارند. برای مثال در بخشی از تریلر، یکی از گوست‌ها روی زمین دراز می‌کشد و ازطریق گل‌ولای خود را مخفی می‌کند. حال در این تریلر به‌وسیله‌ی یک بوم نقاشی این مکانیزم نشان داده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر Big Bad Wolves بازی Ghost Recon: Breakpoint را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده