// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

بحرین میزبان مرحله اصلی مسابقات ۵۰۰ هزار دلاری BLAST Pro Series بازی CS:GO خواهد بود

تیم برگزاری مسابقات BLAST Pro Series بحرین را به عنوان میزبان مرحله نهایی سری مسابقات خود در بازی Counter Strike: Global Offensive معرفی کرد.

آخرین مرحله مسابقات BLAST Pro Series بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۹ قرار است در تاریخ ۱۳ و ۱۴ دسامبر مصادف با ۲۲ و ۲۳ آذر ماه برگزار شود. این رویداد که به میزبانی کشور بحرین پیگیری خواهد شد، با داشتن مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلاری به عنوان مهم‌ترین اتفاق ورزش الکترونیک منطقه خاورمیانه شناخته خواهد شد که به لطف مجموعه BLAST Pro Series و وزارت امور جوانان و ورزش کشور بحرین سازماندهی می‌شود.

چهار تیمی که بیشترین امتیاز BLAST Circuit را تا قبل از شروع آخرین ماه میلادی سال ۲۰۱۹ دریافت کرده باشند به صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت می‌شوند و بایستی به سمت خلیج فارس سفر کنند. مرحله اصلی مسابقات BLAST Pro Series Global Finals 2019 از فرمتی تک حذفی پیروی می‌کند که به صورت best-of-three برگزار خواهد شد.

وضعیت تیم‌ها در فصل ۲۰۱۹

تیمامتیاز BLAST Circuit
Team Liquid۲۶
Astralis۲۲
FaZe۲۰
Ninjas in Pyjamas۱۰
MIBR۸
Natus Vincere۶
Cloud9۶

تیم Liquid در حال حاضر بیشترین امتیاز فصل را تا قبل از شروع مسابقات BLAST Pro Series: Moscow 2019 جمع‌آوری کرده است و با داشتن ۲۶ امتیاز فاصله‌ای چهار امتیازی را با تیم دوم به‌دست آورده است. تیم Astralis در حال حاضر با داشتن ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. مسکو پنجمین میزبان مسابقات BLAST Pro Series است که از روز جمعه مرحله اصلی مسابقات را میزبانی کرده است و به زودی پرونده این مرحله نیز بسته خواهد شد و BLAST Pro Series Copenhagen قرار است آخرین رویداد قبل از برگزاری مرحله Global Final در کشور بحرین باشد. 

با این حساب تیم‌ها فقط در دو رویدادی که در شهرهای مسکو و کپنهاگ برگزار می‌شوند، شانس دریافت امتیاز لازم برای دعوت شدن به مرحله اصلی مسابقات را خواهند داشت. قهرمان مسابقات BLAST Pro Series Global Finals 2019 در کنار کسب عنوان قهرمانی فصل جایزه‌ای ۳۵۰ هزار دلاری را به‌دست خواهد آورد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده