نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

وارنرمدیا و بد ربات به‌زودی قراردادی پنج ساله امضا خواهند کرد

وارنرمدیا و شرکت بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، در آستانه امضای یک قرارداد همکاری ۵ ساله هستند.

ماه خرداد امسال بود که اعلام شد کمپانی بد ربات و وارنرمدیا در حال انجام مذاکرات نهایی برای یک توافق بزرگ به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار هستند که تا به امروز نتایج این مذاکرات منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و همچنین اخبار بازی، این مذاکرات یک گام به رسمی شدن نزدیک‌تر شده است. کمپانی فیلمسازی بد ربات که متعلق به جی جی آبرامز است، در آستانه یک توافق پنج ساله با وارنرمدیا است که این قرارداد تا سال ۲۰۲۴ طول خواهد کشید. این قرارداد شامل ساخت سریال، فیلم، بازی و محتوای دیجیتالی خواهد شد. وارنرمدیا و بد ربات گیمز که بخش بازیسازی استودیوی آبرامز است، قرار است بازی‌های بزرگ و کوچکی را با همکاری تنسنت گیمز (Tencent Games) و وارنر برادرز اینتراکتیو انترتینمنت برای کنسول‌ها، پی‌سی و پلتفرم‌های موبایل تولید و منتشر کنند. 

جی جی آبرامز

همچنین بد ربات به همکاری با شبکه‌های وارنرمدیا برای ساخت سریال‌های درام و کمدی، سریال‌های بزرگ، محتوای دیجیتالی و غیره نیز ادامه خواهد داد. در حال حاضر بد ربات و آبرامز در حال همکاری با شبکه HBO در سریال‌هایی چون سریال Westworld (وست ورلد)، سریال Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) و سریال Demimonde (دمیموند) است. این در حالی است که بد ربات در حال ساخت سه سریال به‌نام‌های سریال Lisey's Story (داستان لیزی)، سریال Little Voice (لیتل ویس) و سریال My Glory Was I Had Such Friends برای سرویس استریم جدید اپل نیز است. همچنین طبق این قرارداد، آبرامز و بد ربات وظیفه دارند تا محصولاتی اورجینال برای گروه سینمایی برادران وارنر که شامل وارنر برادرز پیکچرز و و نیو لاین سینما می‌شود نیز تولید و منتشر کنند.

این قرارداد در حالی در آستانه بسته شدن است که آبرامز و پارامونت نیز در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت مجموعه فیلم‌هایی چون فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) و فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) هستند که آبرامز با اتمام توافق خود با پارامونت، همچنان به تعهدات گذشته‌اش پایبند خواهد بود. هنوز ارزش رسمی قرارداد بد ربات و وارنرمدیا اعلام نشده، اما اخیرا بخش تلویزیون برادران وارنر با کمپانی گرگ برلانتی قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار امضا کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده