نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

همکاری شبکه HBO با کارگردان فیلم Get Out برای ساخت یک مجموعه آنتولوژی

طبق خبرهای منتشر شده، جوردن پیل ساخت سریال جدید شبکه HBO با نام Lovecraft Country را بر عهده گرفته است.

فیلم Get Out بدون شک یکی از موفق‌ترین فیلم‌های امسال بوده که تاکنون موفق شده است بیش از ۲۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوردن پیل بوده و بودجه ساخت آن نیز تنها ۴.۵ میلیون دلار اعلام شده است. موفقیت این فیلم ترسناک باعث شد که کمپانی‌های متعددی علاقه‌مند به همکاری با پیل باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او در حال همکاری با شبکه HBO و کمپانی بد ربات برای ساخت یک سریال آنتولوژی است.

طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، پیل با کمپانی فیلمسازی خود که Monkeypaw Productions نام دارد، به میشا گرین، سازنده سریال Underground و کمپانی بد ربات که متعلق به جی جی آبرامز است، برای ساخت سریالی به نام Lovecraft Country پیوسته است. این سریال قرار است در قالب یک مجموعه آنتولوژی تولید و منتشر شود که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر مت راف خواهد بود. سریال Lovecraft Country قرار است از شبکه HBO منتشر شود. این سریال داستان شخصیتی به نام آتیکوس بلک که ۲۵ سالش است و دو همراهش را روایت می‌کند که در دهه ۵۰ که قوانین جیم کرو در سرتاسر کشور آمریکا اجرا می‌شد به دنبال پدر گمشده بلک هستند. علاوه بر صحنه‌ها و نزاع‌های نژاد پرستانه متعددی که در طول این سفر میان این سه نفر رخ می‌دهد، شاهد حوادث بسیار ترسناک و فراطبیعی نیز خواهیم بود.

Lovecraft Country

پیل علاوه بر مسئولیت ساخت و تولید سریال Lovecraft Country، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار آبرامز و بن استفنسون در این سریال حضور خواهد داشت. جزئیات بیشتری از این سریال منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که گرین به همراه پیل و گروهی از نویسندگان سریال Underground، روی فیلمنامه سریال Lovecraft Country کار خواهند کرد. هنوز زمانی برای ساخت و انتشار این سریال مشخص نشده است و همچنین مشخص نیست که هر فصل این سریال قرار است در چند قسمت تولید شود. با این حال، با توجه به اینکه سریال Lovecraft Country قرار است یک مجموعه آنتولوژی باشد، انتظار می‌رود هر فصل این سریال داستان و حتی بازیگران متفاوتی داشته باشد.

علاوه بر سریال Lovecraft Country، پیل در حال ساخت یک فیلم ترسناک و بدون عنوان جدید برای کمپانی یونیورسال است. پیل گفته است که تصمیم دارد سبک داستان سرایی و ترسناک خود در فیلم Get Out را در پروژه‌های بعدی خود ادامه دهد و انتظار می‌رود که در سریال Lovecraft Country نیز شاهد گسترش این سبک فیلمسازی باشیم. همچنین این سریال برای شبکه HBO به معنای بازگشت مجموعه‌های آنتولوژی ترسناک است. سریال Tales From the Crypt آخرین سریال در این سبک بود که از این شبکه در دهه ۸۰ منتشر شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده