// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلری از نسخه جدید Guilty Gear در TGS 2019 منتشر شد

در دومین روز از نمایشگاه توکیو گیم شو 2019، آرک سیستم ورکس تریلر جدیدی را از نسخه جدید Guilty Gear به‌نمایش گذاشت و توضیحاتی را در مورد گیم‌پلی ارائه کرد.

در رویداد ایوو ۲۰۱۹ بود که نسخه جدید Guilty Gear با یک ویدیو معرفی شد. این در حالی است که در دومین روز از نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۹، جزئیات بیشتری از این بازی در دسترس قرار گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و پنل آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده گیلتی گیر، دایسکی ایشیواتاری و آکیرا کاتانو، به‌ترتیب مدیر کل و کارگردان آرک سیستم ورکس، درکنار به‌نمایش گذاشتن تریلر جدید این بازی، توضیحاتی را هم در مورد گیم‌پلی و مکانیزم‌های بازی ارائه کردند.

در ابتدا دایسکی ایشیواتاری در مورد نقش‌ها و سمت‌های مختلف خود در آرک سیستم ورکس سخن گفته است. ۲۰ سال پیش که اولین نسخه از Guilty Gear ساخته شد، آرک سیستم ورکس تیم بسیار کوچکی داشته و ایشیواتاری برای پیشرفت کارها مجبور بود تا کارهای متفاوتی را در تیم توسعه بازی انجام دهد. در ادامه ایشیواتاری و کاتانو اعلام کرده‌اند که از رونمایی نسخه جدید این مجموعه درد EVO 2019 بسیار خوشحال بوده‌اند و هواداران برای نسخه جدید حسابی هیجان‌زده شده‌اند.

دراین‌میان اشاره کنم که اعلام شده تمامی سکانس‌های تریلر معرفی بازی، درواقع نمایش‌هایی از گیم‌پلی بازی بوده است و مبارزات بازی را به‌نمایش گذاشته است. در تریلر گذشته بازی، نشان داده شده بود که ‌می‌توان محیط مبارزه‌ای را در طول مبارزه تغییر داد. حال در این پنل اعلام شد که بازیکنان زمانی که به‌شرایط مختلفی برسند، می‌توانند با ضربات خود حریف را به بخش دیگری از محیط منتقل کنند و آسیب بیشتری را به او وارد کنند. البته برای رسیدن به این شرایط باید از مکانیزم‌ها و ضربات مختلفی استفاده کنید.

درگذشته زمانی‌که بازیکن از ضربات قدرتمند خود روی حریف استفاده می‌کرد، نوع نمایش صحنه‌های ضربه‌زدن به‌واسطه نمایش دوربین بازی به حالت ثابت شده در می‌آمد. این درحالی است که ایشیواتاری در این نسخه از سیستمی استفاده کرده است که دوربین به کاراکتر نزدیک می‌شود و شاهد ثابت شدن تصویر همانند نسخه پیشین نخواهیم بود. از نظر طراحی چهره و حالت‌های رفتاری مختلف، Ky دارای ۱۲ حالت رفتاری متفاوت است که این مورد برای سایر کاراکترهای بازی هم رعایت شده است. آکیرا کاتانو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که ایشیواتاری، شخصی است که دوست دارد کارهای غیرممکن زیادی را انجام دهد و جدیدترین نسخه از Guilty Gear، یک بازسازی کامل برای مجموعه خواهد بود.

در انتهای تریلر هم شاهد حضور دوباره کاراکتر May بودیم که با ظاهری جدید در تریلر دیده شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه جدید Guilty Gear در نمایشگاه TGS 2019 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. متاسفانه پلتفرم‌های بازی هنوز قطعی نشده‌اند، اما فعلا می‌توان نام پلی استیشن 4 را مشاهده کرد. همچنین این بازی در رویداد ArcREVO America 2019 قابل بازی خواهد بود که در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۶ نوامبر) در لس آنجلس برگزار می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده