نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World برای انتشار از FX تایید شد

کالین ترورو به‌تازگی ساخت فیلم کوتاهی براساس مجموعه فیلم Jurassic World را تایید کرده که قرار است به‌زودی منتشر شود. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم کوتاهی براساس مجموعه فیلم Jurassic World تایید و اعلام شده است. کالین ترورو، نویسنده و کارگردان مجموعه دنیای ژوراسیک، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World را رسما تایید و معرفی کرد. این فیلم کوتاه قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال (۲۴ شهریور) که یکشنبه شب هفته آینده خواهد بود، از شبکه FX منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر منتشر شده از فیلم Battle At Big Rock: Jurassic World را مشاهده کنید:

Battle At Big Rock: Jurassic World

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World در دسترس نیست، اما ترورو فهرست بازیگران این فیلم کوتاه را تایید کرده که طبق آن، اندره هلند با سابقه بازی در سریال Castle Rock (کسل راک) و فیلم Moonlight (مونلایت)، ناتالی مارتینز با سابقه بازی در فیلم End of Watch (پایان کشیک)، ملودی هرد و پیرسون سالوادور، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هنوز اطلاعاتی از زمان و مکان اتفاقات فیلم منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد که فیلم Battle At Big Rock قرار است بخشی از اتفاقات پس از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را پوشش دهد که بار دیگر شاهد فرمانروایی دایناسورها در کره زمین هستیم و حتی احتمال ارتباط داستانی با فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) نیز وجود دارد.

امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) به‌همراه ترورو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Battle At Big Rock: Jurassic World را بر عهده داشته‌اند که این دو نفر قرار است فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jurassic World را نیز با یکدیگر بنویسند. همچنین ترورو وظیفه کارگردانی فیلم Jurassic World 3 را نیز بر عهده دارد و احتمالا شاهد بازگشت کریس پرت و برایس دالاس هاوارد نیز خواهیم بود. امی دوهرتی وظیفه ساخت موسیقی متن و لری فانگ وظیفه فیلمبرداری فیلم کوتاه دنیای ژوراسیک را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده