نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل اول سریال His Dark Materials اعلام شد

پس از یک انتظار نسبتا طولانی، سرانجام شبکه BBC و HBO تاریخ شروع پخش فصل اول سریال His Dark Materials را تایید و اعلام کردند.

در اواخر ماه تیر امسال بود که در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه BBC (بی بی سی) و شبکه HBO اولین تریلر رسمی و کامل فصل اول سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) را منتشر کردند که این تریلر با استقبال گسترده طرفدارن رمان و مجموعه‌های فانتزی مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل اول این سریال فوق العاده مورد انتظار تایید و اعلام شده است. شبکه HBO تایید کرد که پخش فصل اول سریال His Dark Materials از تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۳ آبان ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. همچنین این سریال یک روز زودتر و در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲) از شبکه BBC One روی آنتن می‌رود که طبق برنامه هفتگی پخش، سریال His Dark Materials قرار است یک روز زودتر در بریتانیا منتشر شود و فردای آن شاهد پخش این سریال در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان باشیم.

فصل اول سریال His Dark Materials

سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است. پیش از این در سال ۲۰۰۷ فیلم The Golden Compass (قطب‌نمای طلایی) روی پرده‌های سینما رفت و نه تنها نتوانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران رمان آن را به خود جلب کند، بلکه در گیشه نیز با شکست تجاری مواجه شد. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده و این سریال هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده که مراحل فیلمبرداری و تولید آن در حال انجام است و مانند فصل اول، فصل دوم سریال His Dark Materials نیز در ۸ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل و روتا گدمینتاس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین هلن مک‌کروری، دیوید سوشی، کریستلا آلونز، کیت کانر و جو تندبرگ صداپیشگی موجودات این سریال فانتزی را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده