// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

تیم Virtus Pro قراردادش با phr را دائمی کرد

مجموعه ورزش الکترونیک Virtus Pro قرارداد خود را با توماس ویچک معروف به phr دائمی کرد و این بازیکن از این به بعد جزو افراد اصلی تیم Counter Strike: Global Offensive مجموعه خواهد بود.

توماس ویچک لهستانی که بیشتر با نام phr شناخته می‌شود، بعد از اتمام مراحل آزمایشی که با تیم Counter Strike: Global Offensive مجموعه Virtus Pro سپری کرد، طی قراردادی رسمی به جمع بازیکنان اصلی تیم پیوست. بازیکن جدید تیم قرار است جایگزین جدید مایکل گلواتی معروف به OKOLICIOUZ باشد.

پیش از اینکه phr به تیم VP بپیوندد، شاهد فعالیتش در تیم AGO بودیم. این بازیکن در هفته‌های اخیر به صورت آزمایشی در دو رویداد LAN تیم Virtus Pro را همراهی کرده است که در مرحله اصلی مسابقات Polish Esport League Spring 2019 به عنوان قهرمانی دست یافته است و در مسابقات Good Game League 2019 نیز با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی نمایش خوبی داشته است.

مجموعه Virtus Pro با قطعی کردن قرارداد phr امیدوار است که تیم ثبات بیشتری را در آینده به‌دست آورد. جیکوب گرچنسکی که در حال حاضر به عنوان مربی تیم VP را همراهی می‌کند در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده است به برخی از اهداف تیم اشاره کرده است که مهم‌ترین آن‌ها رسیدن به جمع پانزده تیم برتر جهان در رنکینگ بازی Counter Strike: Global Offensive است.

تیم Virtus Pro اولین حضور خود با بازیکن جدیدش را دو هفته دیگر در رویداد V4 Future Sports Festival تجربه خواهد کرد. هشت تیم از جمله تیم‌های mousesports ،MIBR و NiP در این رویداد بازی CS:GO حضور دارند که بایستی برای بخشی از جایزه ۳۳۵ هزار دلاری مسابقات در شهر بوداپست پایتخت مجارستان با یکدیگر رقابت کنند.

لیست بازیکنان فعلی تیم Virtus Pro بدین شرح است:

  • جانوش "Snax" پوگوزنسکی
  • میشل "snatchie" ردکی
  • میشل "MICHU" مولر
  • ارک "Vegi" نووویسکی
  • توماس "phr" ویچک
  • جیکوب "kuben" گرچنسکی (مربی)


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده