نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵

چهار بسته الحاقی برای بازی Control در راه است

تنها دو هفته پس از انتشار بازی Control، طبق اخبار منتشر شده از استودیوی رمدی، به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر عرضه بسته‌های الحاقی برای این بازی نیز باشیم.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره دو هفته پیش بازی جدید استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) و سم لیک افسانه‌ای روانه بازار شد. بازی Control بیانگر داستان دختری به‌نام جسی فیدن است که به‌دنبال برادر گمشده خود می‌گردد. جسی در حالیکه به‌نظر می‌رسد در ذهن خود با فرد دیگری در حال صحبت کردن است، قدم‌زنان وارد ساختمانی در منهتن نیویورک که به قدیمی‌ترین خانه نیز معروف است، می‌شود. بازی به لطف داستان پیچیده و مبارزات سرعتی خود، علی‌رغم داشتن ایرادات جزیی، توانست نظر مثبت بسیاری از علاقه‌مندان را به‌ خود جلب کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تا چند ماه آینده چهار بسته الحاقی برای بازی عرضه می‌شود.

با توجه به اخبار منتشر شده، پس از انتشار اولین بسته الحاقی بازی، طرفداران قادر خواهند بود هر زمانی که تمایل داشتند بازی را متوقف کنند و از جسی در بازی عکس بگیرند. در بسته الحاقی دوم که به Expeditions معروف است، قرار است حالت جدیدی به بازی اضافه شود که طی آن شخصیت اصلی بازی با همکاری مامور امنیت، تشکیلات جدید را کشف می‌کنند. طبق ادعای تیم سازنده، Expeditions چالش‌های جذاب و متنوعی را به بازی اضافه خواهد کرد. باید توجه داشته باشید که هم Photo Mode و هم Expeditions، به‌صورت کاملا رایگان برای مخاطبان عرضه خواهند شد.

در ادامه اما می‌رسیم به دو محتوای پولی که قرار است در سال ۲۰۲۰ برای بازی کنترل منتشر شوند. به‌ترتیب زمانی طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است اوایل سال میلادی بسته الحاقی The Foundationsروانه بازار شود. این محتوا قرار است گیمر را بیشتر با قدیمی‌ترین خانه و رازهای درون آن آشنا کند. اواسط سال میلادی ۲۰۲۰ طرفداران بازی باید منتظر بسته الحاقی AWE باشند. AWE بخش جدیدی از ساختمان را که مربوط به قسمت تحقیق و رسیدگی است برای گیمر آشکار می‌سازد.

بازی کنترل / Control

نکته جالب و هیجان‌انگیز زمانی مطرح می‌شود که در تصاویر مربوط به این بسته‌های الحاقی، در AWE علاوه‌بر تصاویر بازی کنترل، طرحی از بازی قبلی استودیوی رمدی یعنی Alan Wake نیز به چشم می‌خورد. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا باید منتظر کراس اوری بین دنیای این دو اثر تحسین شده در آینده باشیم؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر بازی کنترل برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده