// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته دوم

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته دوم از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته دوم از فصل دهم Fortnite، چالش‌های هفتگی Spray and Pray در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از حالت عادی خود طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرد.

Fortnite/فورتنایت

چالش‌های Spray and Pray

اسم چالشنحوه انجام چالش
Deal damage with SMGs to opponentsآسیب‌رساندن به‌سایر بازیکنان بازی با سلاح SMG (میزان آسب‌رسانی ۵۰۰)
Spray a Fountain, a Junkyard Crane and a Vending Machineرنگ زدن آب‌نما، جرثقیل و وندینگ ماشین
Spray different Gas Stationsرنگ زدن سه پمپ بنزین مختلف
Find lost Spraycansپیدا کردن پنج مخزن اسپری رنگ
Deal damage to opponents structures with a Minigunآسیب‌رساندن به‌سازه‌های سایر بازیکنان با سلاح مینی‌گان (میزان آسیب‌رسانی ۳۰۰۰)
Eliminate opponents with an SMG less than 15m awayکشتن سه‌نفر در فاصله ۱۵ متری یا کمتر با سلاح SMG
Search Chests at Tiltedپیدا کردن هفت صندوق در Tilted

چالش‌های هفته دوم از فصل دهم فورتنایت برپایه سلاح SMG و مینی‌گان‌ها طراحی شده‌اند. البته بخش دیگری از چالش‌ها هم مربوط به رنگ‌زدن محیط‌های مختلف با اسپری رنگ است که جزو آیتم‌های تزئینی بازی به‌حساب می‌آید. در جریان رنگ زدن پمپ‌های بنزین، بازیکنان Fortnite می‌توانند با مراجعه به محیط‌هایی مثل Pleasant Park، Lucky Landing و Paradise Palms، این چالش را دریافت کنند. البته پمپ بنزین‌های متعددی در بازی قرار داده شده است. در جریان دومین چالش هفتگی Fortnite هم تنها کافی است برای رنگ‌زدن جرثقیل به Junk Junction و برای رنگ‌زدن آب‌نما به Mega Mall بروید. وندینگ ماشین هم موردی است که به‌صورت تصادفی در محیط‌های مختلف نظیر Pleasant Park، Paradise Palms یا سایر محیط‌های فرعی نقشه بازی قرار داده می‌شود.

چالش‌های پرستیج Spray and Pray

اسم چالشنحوه انجام چالش
Eliminations with an SMG in a single matchکشتن دو نفر در یک بازی با سلاح SMG
Search Chests inside containers with windowsباز کردن پنج صندوق در کانتینرهایی که عکس پنجره روی آن‌ها کشیده شده است
Spray cars or trucks in different Named Locationsرنگ کردن ۶ ماشین در ۶ منطقه اسم‌دار بازی
Visit graffiti covered billboards in a single matchبازدید از دو بیلبورد تبلیغاتی گرافیتی
Damage opponents with a Minigunآسیب‌ٰساندن به سایر بازیکنان با سلاح مینی‌گان (میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Eliminate opponents with an SMG less than 5m awayکشتن پنج نفر با سلاح SMG در فاصله پنج متری یا کمتر
Eliminate opponents in Tilted with the Tilted Teknique outfitکشتن ۵ نفر در منطقه Tilted درحالی که از کاراکتر Tilted Teknique استفاده می‌کنید

در چالش پیدا کردن صندوق در کانتینرهایی که عکس پنجره روی آن‌ها نقاشی شده است، کافی است وارد منطقه Dusty Depot شوید که دو صندوق با مشخصات ذکر شده در این منطقه قرار داده شده است. همچنین در شمال شرق Happy Hamlet هم دو شهرک کوچک در کنار یکدیگر قرار دارند که دو صندوق هم در این دو منطقه قرار دارد. از دیگر صندوق‌های مشابه بازی هم می‌توان به محیط جنوب Paradise Palms اشاره کرد که می‌توان آن را نسخه کوچک‌ شده جانک جاکشن دانست. بیلبوردهای تبلیغاتی گرافیکی هم تنها در محیط‌های مختلف بازی قرار دارند. بازیکنان با مراجعه به Shifty Shafts و شرق این منطقه، دو بیلبورد تبلیغاتی بزرگ را مشاهده کنند. ابتدا وارد Shifty Shafts شوید (ورودی محیط که روبه‌روی آن دو خانه درکنار هم هستند) تا ظاهر این بیلبورد را مشاهده کنید. سپس در شرق Shifty Shafts و نزدیک رودخانه، یک بیلبورد دیگر را مشاهده خواهید کرد.

چالش Find lost Spraycans

بازیکنان در جریان هفته دوم از فصل دهم فورتنایت باید پنج مخزن اسپری را پیدا کنند که در ادامه می‌توانید محل دقیق این اسپری‌ها را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده