نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۱: PES 2020، فورتنایت و قهرمانان جوان

در شصت و یکمین قسمت از لودینگ، بازی فینال جام‌جهانی فورتنایت را آنالیز کرده‌ایم و نگاهی به جوان‌ترین قهرمانان eSports انداخته‌ایم.

لودینگ این هفته که مصادف است با شصت و یکمین قسمت از این برنامه هفتگی زومجی، به مناسبت برگزاری جام‌جهانی فورتنایت، به این رویداد نگاهی داشته است. در این برنامه، بازی فینالی را که منجر به برد ۳ میلیون دلاری بوگا شده است، با هم آنالیز می‌کنیم تا ببینیم این جوان ۱۶ ساله چگونه موفق شده در بخش تک‌نفره این بازی قهرمان جهان شود. همچنین به مناسبت قهرمانی بوگا، در بخش تاپ فایو سری زده‌ایم به معروف‌ترین و موفق‌ترین بازیکنان جوان eSport در تاریخ. تا ببینیم که این افراد چگونه موفق شده‌اند در سن پایین به بالاترین جایگاه‌های eSports برسند.

اما به مناسبت انتشار نسخه دموی بازی eFootball PES 2020، در لودینگ ۶۱ ویژگی‌های این دمو را از نظر گذراندیم. هرچند که هنوز برای تصمیم‌گیری درباره نسخه جدید فوتبال کونامی بسیار زود است، اما در این آیتم تغییرات بزرگ بازی را فهرست کرده‌ایم. 

این هفته بخش جدید «معرفی یک بازی‌ساز» را نیز داریم که در آن کوجی ایگاراشی، خالق کسلوینیا و یکی از موثرترین افراد صنعت گیم، را معرفی کرده‌ایم و نگاهی به کارنامه کاری او انداخته‌ایم. در این بخش دلایل اهمیت ایگاراشی در صنعت بازی‌های ویدیویی را نیز برای شما بازگو کردیم. این هفته هم مانند همیشه بخش‌های همیشگی لودینگ یعنی دماسنج، تازه‌ها و از زومجی بپرسید را داریم. در دماسنج به نینجا و توییچ و میکسر گیر داده‌ایم، در از زومجی بپرسید تفاوت بین میکسر و توییچ را بازگو کرده‌ایم و در بخش تازه‌ها هم با میثم همراه شدیم و بازی‌هایی را که قرار است در این هفته منتشر شوند، معرفی کرده‌ایم. با لودینگ ۶۱ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده