نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

سریال Castle Rock برای فصل دوم تمدید شد

شبکه هولو (Hulu) از تمدید سریال Castle Rock (کسل راک) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو از تمدید سریال Castle Rock برای فصل دوم خبر داده است. طبق بیانیه منتشر شده شبکه هولو، این سریال ترسناک، درام، روانشناختی و آنتولوژی تبدیل به موفق‌ترین سریال ارجینال این شبکه شده است و قسمت‌های اول این سریال، بیش از هر سریال دیگری در زمان عرضه دیده شده و با استقبال کاربران این شبکه استریم مواجه شده است. همچنین سریال Castle Rock در دومین هفته پخش خود نیز بیش از هر سریال ارجینال دیگر شبکه هولو تماشا شده است. در حال حاضر پنج قسمت از فصل اول سریال Castle Rock از شبکه هولو منتشر شده و امروز ششمین قسمت این سریال منتشر خواهد شد. سریال Castle Rock روزهای چهارشنبه پخش می‌شود و با اینکه اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال کسل راک مانند زمان انتشار آن منتشر نشده، اما انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شود.

سریال Castle Rock گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های استفن کینگ از جمله It، میزری (Misery) و رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) است که در یک محله به‌نام Castle Rock زندگی می‌کنند. هر فصل این سریال قرار است خط داستانی و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد که انتظار می‌رود فصل دوم آن داستان متفاوتی را روایت کند. همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص و مهم فصل گذشته در فصل‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت. اندره هلند، ملانی لینسکی، جین لوی، سیسی اسپیسک، بیل اسکارشگورد، اسکات گلن، تری اوکوئین، چوزن جیکوب و فرانک ال ریدلی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

ساخت سریال Castle Rock بر عهده داستین تامسون و سم شاو بوده است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است. سریال 11.22.63، دیگر سریال مشترک این دو شخص بود که در سال ۲۰۱۶ از شبکه هولو منتشر شد. آبرامز در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کینگ نیز به‌عنوان نویسنده حضور داشته است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده