نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Mr. Robot منتشر شد؛ اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه USA با انتشار اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Mr. Robot، تاریخ شروع پخش فصل پایانی این سریال مورد انتظار را نیز اعلام کرد.

ماه تیر امسال بود که اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال Mr Robot (آقای ربات) منتشر شد تا صبر طرفداران برای شروع پخش فصل پایانی این سریال لبریز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال مستر ربات منتشر و تاریخ شروع پخش آن اعلام شده است. به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه USA اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Mr. Robot را منتشر کرده که در این تریلر شاهد بخشی از اتفاقات فصل پایانی این سریال هستیم که اتفاقات آن قرار است در ایام کریسمس دنبال شود. همچنین این شبکه اعلام کرد که پخش فصل پایانی سریال Mr. Robot قرار است از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ۱۳۹۸) آغاز شود. فصل چهارم سریال مستر ربات در ۱۳ قسمت تولید شده که یک قسمت بیشتر از اعلام قبلی USA است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مانند سه فصل گذشته، سم اسماعیل وظیفه ساخت و کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل چهارم سریال Mr. Robot را بر عهده داشته است. رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ و مایکل کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر تریلر، شبکه USA پوستر جدیدی از فصل پایانی سریال مستر ربات نیز منتشر کرده که در این پوستر تنها شاهد حضور الیوت هستیم که این پوستر اشاره به پایان سریال دارد که این پوستر در واقع نقطه مقابل اولین پوستر این سریال است که نوشته Hello Friend روی آن نقش بسته بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل چهارم سریال Mr. Robot

اتفاقات فصل چهارم و پایانی سریال Mr. Robot در طول کریسمس سال ۲۰۱۵ جریان دارد که الیوت و مستر ربات که نسخه خشونت طلب او است، در حال شروع مسیری برای تبدیل شدن به هدف اول هستند که آن‌ها را مستقیما روی رادار اشخاص خطرناکی مثل وایترز، ارتش تاریکی، فیلیپ پرز، E Corp و نیروهای ناشناخته که در حال ترور هستند، قرار خواهد داد. هر خطری که پیش روی مستر ربات باشد، یک زنگ خطر برای الیوت نیز خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده