نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

اولین تیزر فصل چهارم سریال سریال Mr. Robot منتشر شد

شبکه USA اولین تیزر تبلیغاتی و رسمی فصل چهارم و پایانی سریال Mr. Robot با بازی رامی ملک، را منتشر کرده است.

ماه آذر سال ۹۶ بود که شبکه USA از تمدید سریال Mr. Robot (آقای ربات) برای فصل چهارم خبر داد و سال گذشته نیز سم اسماعیل، سازنده این سریال اعلام کرد که فصل چهارم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی فصل پایانی سریال Mr. Robot منتشر شده است. به‌تازگی شبکه USA تیزر کوتاهی از فصل چهارم سریال آقای ربات را منتشر کرده که در این تیزر که زمانش کمتر از ۴۰ ثانیه است، تنها شاهد حضور الیوت با بازی رامی ملک، هستیم که شخصی نامشخص که احتمالا کریستا گوردون با بازی گلوریا روبن است، در حال صحبت با او در یک اتاق است که به الیوت می‌گوید که همه این کارها که باعث صدمه دیدن مردم شده، آیا ارزش داشته یا خیر. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنوز تاریخ رسمی برای شروع پخش فصل چهارم سریال Mr. Robot اعلام نشده و تنها می‌دانیم که پخش فصل پایانی این سریال قرار است از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود که قابل انتظار است در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر شود. فصل چهارم سریال Mr. Robot در ۱۲ قسمت تولید شده که مانند سه فصل گذشته، سم اسماعیل وظیفه ساخت و کارگردانی تمامی قسمت‌های آن را بر عهده داشته است. رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ و مایکل کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ملک که پیش از این برای بازی در سریال Mr. Robot یک جایزه امی دریافت کرده و نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب نیز شده بود، سال گذشته در فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) نقش فردی مرکوری را بازی کرد که برای بازی در این نقش موفق به دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. علاوه بر این، ملک قرار است نقش شرور و منفی اصلی فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) را نیز بازی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده