نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ اکران محدود فیلم The Irishman و تاریخ پخش آن از نتفلیکس اعلام شد

شبکه نتفلیکس ضمن اعلام تاریخ انتشار فیلم The Irishman از این سرویس استریم، تاریخ اکران محدود این فیلم مورد انتظار را نیز تایید و اعلام کرده است.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر فیلم The Irishman (ایرلندی) را منتشر کرد که بسیاری از طرفداران مارتین اسکورسیزی و فیلم‌های گنگستری را به وجد آورد. این فیلم قرار است جشنواره فیلم نیویورک 2019 را بازگشایی کند که شبکه Netflix حساب ویژه‌ای روی این فیلم گرانقمیت در فصل جوایز نیز باز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان اکران محدود فیلم ایرلندی در سینماها و انتشار این فیلم از نتفلیکس منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلم The Irishman قرار است اکران محدودی را در چند سینمای انتخاب شده توسط نتفلیکس از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) در دو شهر لس آنجلس و نیویورک داشته باشد. همچنین نتفلیکس دو پوستر از فیلم The Irishman نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر فیلم The Irishman

پوستر فیلم The Irishman

در ادامه فیلم The Irishman قرار است نمایش‌های بیشتری در دیگر شهرهای آمریکا و همچنین در بریتانیا را تجربه کند و ۲۷ روز قرار است روی پرده باشد و پس از آن در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) که روز شکرگزاری است، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که اسکورسیزی تلاش کرده تا این فیلم نمایش بیشتر و گسترده‌تری را در سینماها تجربه کند، اما نتفلیکس حاضر نشد تا پیشنهاد شرکت‌هایی مثل AMC و Cineplex را که سالن‌های سینما را در اختیار دارند و به نتفلیکس پیشنهاد داده بودند تا اکران فیلم The Irishman سه ماه در انحصار آن‌ها برای نمایش باشد و پس از آن از این سرویس استریم منتشر شود، قبول کند و بدین ترتیب این فیلم حدود سه هفته پس از اکران محدودش، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. 

رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ایرلندی براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید شده که این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. در این فیلم قرار است شاهد استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه برای جوان‌تر کردن چهره بازیگران باشیم و نتفلیکس بودجه‌ای ۱۴۰ میلیون دلاری را در اختیار اسکورسیزی قرار داده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده