نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴

جشنواره فیلم نیویورک امسال با فیلم The Irishman بازگشایی می‌شود؛ انتشار اولین تصاویر

شبکه نتفلیکس از حضور فیلم The Irishman در جشنواره فیلم نیویورک خبر داد و اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کرد.

اسفند گذشته و در جریان مراسم اسکار 2019 بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر فیلم The Irishman (ایرلندی) را که جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی است، منتشر کرد که این تیزر حاوی هیچ تصویر رسمی نبود و مدت کوتاهی بعد مشخص شد که این فیلم قرار نیست در جشنواره فیلم ونیز شرکت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور فیلم ایرلندی در جشنواره دیگری تایید شده است. جشنواره فیلم نیوروک اعلام کرد که جشنواره امسال قرار است با فیلم The Irishman افتتاح شود که در این فیلم گرانقیمت شبکه Netflix، برای جوان‌تر کردن چهره بازیگران آن از جلوه‌های ویژه استفاده شده است. کنت جونز، رئیس برگزار کننده و مدیر کمیته انتخاب فیلم‌های جشنواره فیلم نیویورک گفت:

فیلم The Irishman را موارد مختلفی مثل داستان غنی، صحنه‌های بامزه، مشکلات شخصیت‌ها، سرگرم کننده بودن و غیره تشکیل داده و مثل همه فیلم‌های فوق العاده، این اثر کاملا منحصربه‌فرد است. این فیلم کار اساتید است که با هنر سینما ساخته شده و آن سطح ظرافت و روابط انسانی من را واقعا متحیر کرد و من در زندگی خودم به ندرت چنین فیلمی را دیده‌ام. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تنها دقایقی پس از اینکه نمایش تصاویر به پایان رسید، دوباره می‌خواستم همه آن‌ها را تماشا کنم.

رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده که تمرکز دو تصویر منتشر شده روی شخصیت دنیرو است و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Irishman

The Irishman

فیلم The Irishman قرار است در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس منتشر شود و همچنین اکران کوتاهی را برای حضور در فصل جوایز در سینماها تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، جشنواره فیلم نیویورک 2019 از ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر امسال (۵ مهر تا ۲۱ مهر) برگزار خواهد شد. استیون زایلیان، نویسنده فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Irishman را بر عهده داشته است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده