نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

معرفی کیف رسمی نینتندو با طرح Overwatch از احتمال عرضه این بازی روی سوییچ خبر می‌دهد

به تازگی تصویری از کیف نینتندو سوییچ با طرح بازی Overwatch فاش شده است که احتمالا نشان از عرضه این بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو را می‌دهد. 

بیش از سه سال از زمان انتشار بازی شوتر اول شخص محبوب Overwatch می‌گذرد. استودیوی بلیزارد (Bilzzard Entertainment)، سازنده بازی، در ابتدا بازی آنلاین خود را برای پلتفرم‌‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر کرد. Overwatch به‌دلیل پشتیبانی فراوان عوامل آن و برگزاری مسابقات مختلف، توانست در بین گیمرها به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بازی Overwatch قرار است به‌زودی مهمان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز شود.

یکی از بازی‌هایی که دارندگان نینتندو سوییچ همواره خواهان انتشار آن روی کنسول خود بوده‌اند،‌ بازی Overwatch است. استودیوی بیلزارد سال گذشته با انتشار بازی Diablo III: Eternal Collection همکاری خود با نینتندو را آغاز کرد. حال با‌توجه به‌اینکه تصویری از کیف نینتندو سوییچ با طرح بازی Overwatch در سایت آمازون لیست شده است، می‌توان منتظر عرضه بازی روی سوییچ نیز باشیم. با اینکه پس از مدتی تصویر ذکر شده از سایت آمازون حذف شد، اما خبرها حاکی از رسمی بودن این کیف توسط نینتندو و بیلزارد هستند.

باید توجه داشت که تمام این صحبت‌ها حدس و گمان‌هایی بیش نیست و باید تا تایید رسمی از طرف نینتندو و بیلزارد منتظر ماند. باتوجه به‌اینکه بازی Diablo 3 نیز سال گذشته همین موقع معرفی شد، برنامه‌های ماه‌های آینده استریم نینتندو تحت عنوان نینتندو دایرکت می‌تواند زمان خوبی برای معرفی بازی Overwatch باشند.

 Overwatch

به‌نظر شما در صورت عرضه بازی Overwatch روی نینتندو سوییچ، می‌تواند به طرفداران بازی اضافه کرده و موفقیت گذشته را برای تیم سازنده رقم بزند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده