// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴

رئیس لیگ Overwatch با ترک بلیزارد به اپیک گیمز پیوست

نیت نانزر، رئیس هیئت مدیره لیگ Overwatch، کمپانی بلیزارد را ترک کرد و به اپیک گیمز ملحق شد تا روی اثر بتل رویال Fortnite مشغول به کار شود.

لیگ Overwatch یکی از اعضای هیئت مدیره‌اش را از دست داد. نیت نانزر (Nate Nanzer)، اولین عضو ارشد هیئت مدیره لیگ Overwatch و کسی که سازماندهی این سازمان eSports (ورزش‌های الکترونیکی) را از ابتدا تا انتها را بر عهده داشت، بلیزارد (Blizzard) را ترک کرد.

نانزر با ترک بلیزارد به اپیک گیمز (Epic Games) ملحق شد تا به موفقیت اثر رقابتی و بتل رویال این کمپانی یعنی بازی Fortnite کمک کند. گفتنی است که این امتیاز بزرگی برای اپیک محسوب می‌شود؛ چرا که نانزر در خلق لیگ Overwatch نقشی اساسی داشت.

نانزر طی توییتی گفت ترک بلیزارد دشوارترین تصمیم زندگیش بوده است؛ زیرا دیگر نمی‌تواند با بهترین کارمندان، بازیکنان، تیم‌، شرکا و طرفداران دنیای ورزش‌های الکترونیکی کار کند. او اضافه کرد که به دستاوردهای لیگ اورواچ طی سال‌های اولیه‌اش افتخار می‌کند.

در عین حال که نانزر چهره مردمی و شناخته شده لیگ Overwatch بوده است، او اذعان داشت که موفقیت لیگ بدون تلاش طرفداران و بقیه میسر نمی‌شد و گفت:

این موفقیت فقط معطوف به من نبوده و نیست. این معطوف به تمامی شما است.

او ادامه داد که با ترک بلیزارد لیگ Overwatch به افراد شایسته‌ای سپرده می‌شود.

مشتاقم که ببینم تیم سازنده، Overwatch League را در سال ۲۰۲۰ و سال‌های بعد به چه جایگاهی می‌رساند. در تمامی این مسیر همراه و مشوقتان خواهم بود.

براساس اعلام ESPN، اکتیویژن بلیزارد پیت ولستلیکا، رئیس اسبق فاکس اسپورت (Fox Sport) را برای جایگاه نانزر در هیئت مدیره لیگ Overwatch در نظر گرفته است.

اپیک در مورد شغل جدید نانزر گفت:

خرسندیم که ورود نیت به تیم اپیک گیمز را پذیرا باشیم تا همراه با ما روی بازی Fortnite مشغول به کار شود.

علاوه بر Fortnite اثر ورزش الکترونیکی دیگر اپیک Rocket League است. اپیک گیمز اوایل امسال استودیوی سایانیکس (Psyonix) و حق امتیاز بازی Rocket League را به دست آورد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده