نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Control در روز عرضه از قابلیت گرافیکی HDR پشتیبانی نخواهد کرد

به فاصله دو روز مانده به انتشار رسمی بازی Control، حال طبق آخرین اخبار به‌نظر می‌رسد بازی حداقل در روز عرضه آن از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد. 

بازی Control یکی از موردانتظارترین آثاری است که تا دو روز آینده به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. گیم‌پلی و مبارزات سرعتی بازی درکنار تجربه و نام استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) باعث شده گیمرها بی‌صبرانه منتظر تجربه جدیدترین ساخته خالق بازی افسانه‌ای مکس‌پین باشند. داستان بازی روایتگر دختری است به‌نام جسی فیدن که به‌دنبال برادر گمشده خود می‌گردد، اما وقایع بازی او را وارد داستان و ماجرایی تازه و بزرگ‌تری می‌کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از عوامل استودیوی 505 گیمز به‌عنوان ناشر بازی، در حساب رسمی توییتر خود زمانی‌که به سوالات طرفداران پاسخ می‌داد رسما اعلام کرد که فعلا در روز عرضه کنترل، بازی از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد؛ او در همین رابطه تاکید می‌کند که احتمال دارد در آینده و طی به‌روزرسانی‌‌هایی این ویژگی به بازی اضافه شود.

پشتیبانی نکردن بازی کنترل از قابلیت گرافیکی HDR، باتوجه‌به‌ ابعاد بازی و اسامی بزرگی که در ساخت آن همکاری کرده‌اند، قطعا خبر خوش‌حال کننده‌ای نمی‌تواند باشد، اما هنوز هم بازی به‌‌اندازه‌ای که باید برای طرفداران سرسخت خود موردانتظار است.

بازی کنترل قرار است در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه بازار شود. به‌نظر شما پشتیبانی نکردن بازی از HDR می‌تواند لطمه‌ای به تجربه آن بزند یا خیر؟ لطفا نظرات خود راجع‌به بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده