نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویری جدید از فصل دوم سریال Titans منتشر شد

در تصاویر جدید منتشرشده از فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها)، شاهد گروه قهرمانان هستیم که کنترل آنان را شخصیت ترایگان در دست گرفته است.

شبکه دی‌‌سی یونیورس (DC Universe) اولین تصاویر از قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) را منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی داستان هستیم. عنوان قسمت ابتدایی فصل دوم، Trigon است که به شخصیت ترایگان با نقش‌آفرینی سیموس دور اشاره دارد. در این تصاویر نیز چنین به نظر می‌رسد که گروه قهرمانان تحت فرمان این شخصیت هستند، اما تیگان کرافت در نقش ریون، سعی دارد جلوی پدر خود را بگیرد. 

تصاویر منتشرشده از قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Titans شبکه دی‌‌سی یونیورس را در پایین مشاهده می‌کنید:

The Titans

چند روز پیش نیز شبکه دی‌‌سی یونیورس پوستری جدید از فصل دوم سریال Titans منتشر کرد که در آن پوستر شاهد حضور شخصیت‌های معروف قدیمی و جدید تیم ابرقهرمانی این مجموعه کمیک بودیم؛ در پوستر منتشرشده، شخصیت شرور و منفی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک در مرکز قرار داده شده بود و قطعاً بخش‌های مهمی از فصل دوم مربوط‌ به این شخصیت خواهد بود. پیش‌تر نیز شبکه دی‌‌سی یونیورس اولین تریلر فصل دوم سریال Titans را منتشر کرد که در آن تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های فصل اول و همچنین حضور شخصیت‌های جدید فصل دوم این سریال ابرقهرمانی مورد انتظار بودیم.

این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که شرکت دی‌سی برای سرویس استریم خود، یعنی DC Universe تولید کرده است. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی‌که رابین جدید وارد داستان می‌شود. پیش‌تر در اخبار خوانده بودیم که شخصیت بروس وین در سریال Titans حضور خواهد داشت.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث، سیموس دور در نقش ترایگان، جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، ایان گلن در نقش بروس وین، درو وان اکر در نقش آکوالد، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو)، چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر) و ژنویو انجلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند.

پخش فصل دوم سریال Titans قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال تأیید و اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده