نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

پوستر جدید سریال Titans با حضور دث استروک منتشر شد

در پوستر جدید منتشرشده از فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها)، شاهد حضور شخصیت اسلید ویلسون ملقب به دث استروک هستیم.

شبکه دی‌‌سی یونیورس (DC Universe) پوستری جدید از فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های معروف قدیمی و جدید تیم ابرقهرمانی این مجموعه کمیک هستیم؛ در این پوستر شخصیت شرور و منفی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک در مرکز قرار داده شده است و قطعاً بخش‌های مهمی از فصل دوم مربوط‌ به این شخصیت خواهد بود.

پوستر منتشرشده از فصل دوم سریال Titans را در پایین مشاهده می‌کنید:

New Titans Season 2 Poster

دو هفته پیش بود که سرانجام شبکه دی‌‌سی یونیورس اولین تریلر فصل دوم سریال Titans را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های فصل اول و همچنین حضور شخصیت‌های جدید فصل دوم این سریال ابرقهرمانی مورد انتظار بودیم.

دث استروک شخصیت شرور فصل دوم این سریال خواهد بود که در حال حاضر قرار است در چند قسمت فصل دوم سریال Titans حضور داشته باشد

همان‌طور که می‌دانید چلسی ژانگ، ستارهٔ این روزهای شبکه دیزنی (Disney Channel) که در سریال Andi Mack (اندی مک) نقش‌آفرینی می‌کند، نقش شخصیت رز ویلسون، دختر اسلید ویلسون که با نام رَوَجر (Ravager) نیز شناخته می‌شود را در فصل دوم سریال Titans شبکه دی‌سی یونیورس  ایفا خواهد کرد. دث استروک شخصیت شرور فصل دوم این سریال خواهد بود که در حال حاضر قرار است در چند قسمت فصل دوم سریال Titans حضور داشته باشد که احتمالاً در ادامه نقش پررنگ‌تری دریافت می‌کند. شخصیت اسلید ویلسون که بیشتر با نام دث‌ استروک شناخته می‌شود، توسط مارو وولفمن و جرج پرز خلق و برای اولین‌بار در شماره دوم کمیک The New Teen Titans (تایتان‌های نوجوان جدید) که در دسامبر ۱۹۸۰ منتشر شد و شاهد حضور این شخصیت در دنیای کمیک DC بودیم. چلسی ژانگ اولین نفری خواهد بود که نقش شخصیت رز ویلسون را در سینما و تلویزیون ایفا خواهد کرد.

این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که شرکت دی‌سی برای سرویس استریم خود، یعنی DC Universe تولید کرده است. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی‌که رابین جدید وارد داستان می‌شود. پیش‌تر در اخبار خوانده بودیم که شخصیت بروس وین در سریال Titans حضور خواهد داشت.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث، سیموس دور در نقش ترایگان، جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، ایان گلن در نقش بروس وین، درو وان اکر در نقش آکوالد، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو)، چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر) و ژنویو انجلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند.

پخش فصل دوم سریال Titans قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال تأیید و اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده