نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۶

تریلر سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد [D23 2019]

در حاشیه‌ی پنل دیزنی پلاس در نمایشگاه D23 2019، اولین تریلر رسمی این سرویس استریمی پخش شد که در آن می‌شود خلاصه‌ای از نخستین آثار ساخته‌شده یا در حال ساخت برای شبکه‌ی مورد نظر را تماشا کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شده است. در طول پنل این سرویس استریم در نمایشگاه D23، دیزنی اولین تریلر رسمی آن را پخش کرد. در این تریلر شاهد نمایش برنامه‌ها و محصولاتی هستیم که قرار است در آینده‌ی نزدیک یا دور آن‌ها را در این سرویس/شبکه‌ی استریمی مشاهده کنیم. از جمله‌ی این آثار می‌توان به مجموعه‌هایی متعلق به دنیای سینمایی مارول، جهان «جنگ ستارگان»، انیمیشن‌های استودیوی پیکسار و انیمیشن‌های کلاسیک و جدید خود والت دیزنی اشاره کرد. تازه باتوجه‌به اخبار منتشرشده، قرار است مخاطبان دیزنی‌پلاس شاهد انتشار فیلم‌های جدید والت دیزنی و همچنین آثار دیگر شبکه‌های متعلق به دیزنی مثل نشنال جئوگرافیک هم روی آن باشند. هرچند که درکنار تمام موارد نام‌برده در سرویس استریم Disney Plus فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های اورجینالی پیدا می‌شوند که به‌صورت اختصاصی برای پخش در دیزنی‌پلاس ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید تریلر رسمی سرویس استریم دیزنی پلاس را در صفحه رسمی دیزنی در یوتیوب تماشا کنید

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) درون سه کشورآمریکا، کانادا و هلند آغاز به کار خواهد کرد و یک هفته بعد از آن هم در دسترس کاربران نیوزیلند و استرالیا قرار می‌گیرد. هزینه‌ی ماهانه‌ی این سرویس، ۶.۹۹ دلار خواهد بود.


منبع دیزنی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده