نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اولین ویدیو رسمی فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شد

شبکه BBC اولین ویدیو رسمی فصل پنجم سریال Peaky Blinders را منتشر کرده که در آن شاهد فضای تنش‌زا و تهدیدی که در کمین تامی شلبی و پسرش است، هستیم.

ماه گذشته بود که شبکه BBC (بی بی سی) اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل پنجم این سریال بودیم و مدتی کوتاهی بعد تاریخ انتشار فصل پنجم این سریال اعلام شد که طبق آن، پخش فصل جدید سریال پیکی بلایندرز از روز یکشنبه، ۲۵ آگوست امسال (۳ شهریور) آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی فصل پنجم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. در اولین ویدیوی رسمی فصل پنجم سریال Peaky Blinders، شاهد فضایی مه آلود هستیم که تامی شلبی وارد مزرعه جلوی خانه‌اش می‌شود که در آن یک مترسک که ظاهرا به شکل او است، به صلیب کشیده شده است. تامی یک نوشته در جیب کت این مترسک پیدا می‌کند که نوشته به پایین نگاه و چیزی که کاشته‌ای را ببین. پس از آن یک مین در زمین نمایش داده می‌شود که در ادامه این صحنه تنش‌زا شاهد دویدن پسر تامی به سمت او هستیم که در این لحظه ویدیو به پایان می‌رسد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

درواقع این ویدیو یک پیام اخطار به تامی شلبی بوده که در طول ویدیو او به‌دنبال کشف دیگر مین‌های کار گذشته در زمین است و باید دید که این اخطار از طرف چه کسی بوده است. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد. زمانی‌که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه‌تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. تامی شلبی تلاش می‌کند تا به یک سیاستمدار تبدیل شود و در این راه با اسوالد موزلی که ظاهرا دشمن او در فصل پنجم است، آشنا می‌شود. 

کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت سریال پیکی بلایندرز را بر عهده داشته است.


منبع Ladbible
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده