نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

آنابل والیس در فیلم ترسناک جدید جیمز وان نقش آفرینی می‌کند

آنابل والیس اولین بازیگری است که به فیلم جدید جیمز وان که یک فیلم ترسناک خواهد بود، اضافه شده است.

به‌تازگی مشخص شده که جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم از جمله نام آن منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ستاره این فیلم مشخص شده است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که آنابل والیس که این روزها بیشتر برای بازی در سریال The Loudest Voice شناخته می‌شود، به جیمز وان و فیلم ترسناک جدیدش اضافه شده است. درواقع وان پیش از اینکه برای کارگردانی دنباله فیلم Aquaman بازگردد، در نظر دارد فیلم دیگری را کارگردانی کند که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری این فیلم ترسناک از سال ۲۰۲۰ آغاز شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم جدید وان منتشر نشده است.

James Wan

وان درواقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو خواهد ساخت. این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بودجه ساخت فیلم ترسناک جدید وان توسط استودیوهای حامی فیلم‌های مستقل تأمین خواهد شد که بخشی از بازار اکران این فیلم از جمله کشور چین را نیز در اختیار خواهند داشت و شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما وظیفه اکران فیلم جدید وان را در دیگر مناطق جهان بر عهده خواهند داشت. والیس پیش از این در فیلم Annabelle (آنابل) که اسپین‌آف فیلم The Conjuring بود، با جیمز وان همکاری کرده که این فیلم ترسناک که با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری تولید شده بود، موفق شد در سراسر جهان بیش از ۲۵۷ میلیون دلار فروش کند.

والیس در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های دیگری چون فیلم The Mummy (مومیایی)، فیلم Body of Lies (یک مشت دروغ)، فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، فیلم Tag (تگ) و فیلم X-Men: First Class (ایکس من (کلاس اول) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. والیس همچنین نقش گریس را در سه فصل اول سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) نیز بازی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده