نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر جدید Man of Medan ما را با دنیای ترسناک این بازی آشنا می‌کند

به فاصله یک هفته مانده به زمان انتشار بازی ترسناک Man of Medan، تریلری با محوریت معرفی داستان بازی منتشر شده است.

استودیوی بریتانیایی سوپرمسیوگیمز (Supermassive games) به‌واسطه انتشار بازی Until Dawn در سال ۲۰۱۵ توانست برای خود بین اهالی بازی‌های ویدیویی جایگاهی پیدا کند. بازی ترسناک Man of Medan قرار است به‌عنوان اولین اثر از مجموعه The Dark Pictures در تاریخ هشت شهریور (۳۰ آگوست) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 روانه بازار شود. داستان بازی در مورد شخصی است که با دوستان خود به‌دنبال ماجراجویی در داخل بقایای یک کشتی ویران هستند و در این راه با موجودات و مسائل فراطبیعی دست و پنجه نرم می‌کنند. همانند ساخته پیشین این استودیو، Man of Medan هم مکانیزم انتخابی دارد و داستان و سرنوشت شخصیت‌‌های داخل بازی کاملا به انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام می‌دهید، بستگی دارد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به فاصله یک هفته مانده به عرضه بازی Man of Medan، تریلری با تمرکز روی معرفی کوتاهی از بازی منتشر شده است. در این ویدیو شاهد شخصیتی هستیم که به‌عنوان راوی، داستان بازی را برای ما توضیح می‌دهد. در این تریلر علاوه‌بر اینکه نکات مهم بازی شرح داده می‌شود، صحنه‌هایی از گیم‌پلی آن نیز به‌نمایش گذاشته می‌شود که تعدادی از آنها را قبلا مشاهده کرده بودیم و تعدادی نیز صحنه‌های جدید بازی هستند.

در ادامه ضمن اینکه می‌توانید این ویدیوی کوتاه بازی را مشاهده می‌کنید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید که آیا عوامل بازی با معرفی Man of Medan و مجموعه The Dark Pictures می‌توانند همانند ساخته قبلی خود موفق ظاهر شوند یا خیر؟

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده