نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

جان واتس هنوز برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 قراردادی ندارد

طبق اخبار جدید منتشر شده، جان واتس، کارگردان دو قسمت اخیر اسپایدرمن، هنوز با سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 قرارداد ندارد.

در طول این هفته شاهد انتشار خبری بودیم که طبق آن، مذاکرات والت دیزنی و سونی پیکچرز در سطوح مختلف با اختلاف نظر مواجه شده و به بن بست خورده است که نتیجه آن قطع همکاری دو شرکت و خارج شدن مجموعه فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) از مارول استودیو و مجموعه کوین فایگی بوده است. پس از آن سونی به این خبر واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیزنی باعث شکست در مذاکرات شده است و در صورتی که توافق جدیدی حاصل نشود، این استودیو از ادامه ساخت فیلم‌های فعلی بدون همکاری با دیزنی خبر داده که این اخبار با واکنش‌های منفی گسترده‌ای نیز مواجه شده است. همچنین ددلاین گزارش داد که سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت دو قسمت دیگر از فیلم Spider-Man است که تام هالند بار دیگر برای نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی باز خواهد گشت و انتظار می‌رود جان واتس برای کارگردانی این دو قسمت نیز بازگردد که دو قسمت جدید فیلم اسپایدرمن ممکن است خارج از دنیای سینمایی مارول باشد.

Spider-Man: Homecoming

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وضعیت بازگشت کارگردان دو قسمت اخیر فیلم مرد عنکبوتی مشخص نیست. ددلاین گزارش داد که جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، در حال حاضر قراردادی با سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) امضا نکرده و او هنوز بخشی از این فیلم نیست. بااین‌حال، تام هالند برای بازی در این فیلم قرارداد دارد، اما این قرارداد شامل قسمت چهارم نیست. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما قابل انتظار است که به‌زودی مذاکرات با او آغاز شود. هرچند که هنوز وضعیت قطع یا ادامه همکاری با مارول استودیو مشخص نیست، اما حضور کوین فایگی در ساخت و خلق سری جدید این مجموعه باعث شده تا روند مذاکرات کاملا متوقف نشود و همچنان امید به از سرگیری آن وجود داشته باشد.

درواقع سونی ابراز امیدواری کرده تا اختلافات به‌زودی حل شود که این موضوع ظاهرا به عقب نشینی دیزنی از خواسته‌هایش بستگی خواهد داشت. در هر حال، ددلاین می‌گوید که قرارداد نداشتن واتس برای قسمت دیگری از اسپایدرمن می‌تواند باعث شود تا پیش از بازگشت به دنیای پیتر پارکر، فیلم دیگری را کارگردانی کند. طبق گفته ددلاین، واتس که هنوز برای کارگردانی دو قسمت بعدی فیلم اسپایدرمن با سونی به توافق نرسیده و حتی ممکن است شاهد بازگشت او نباشیم، در حال بررسی چند پیشنهاد دیگر نیز است و ظاهرا سونی احساس می‌کند در صورت اینکه توافقی حاصل نشود، مارول ممکن است با واتس برای کارگردانی فیلم دیگری مذاکره کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده