نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

جایزه رشته فیفا 19 در جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران افزایش یافت

به دلیل استقبال گسترده، تعداد و مبلغ جوایز رشته FIFA 19 در چهارمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران افزایش یافته‌اند.

بنابر جدیدترین اخبار مسابقات، مشخص شده است تعداد و مبلغ جایزه رشته FIFA 19 به دلیل استقبال گستره شرکت‌کنندگان افزایش یافته است. کل مبلغ تخصیص یافته از هشت میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. با این حساب، نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم ۱.۵ میلیون تومان، نفر چهارم یک میلیون تومان و نفر پنجم ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد. پیش از این بنا بود تنها سه نفر اول جایزه بگیرند. این مسابقات توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار می‌شوند.

چهارمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران آغاز شده است. مسابقات در شهرستان‌ها از ۲۸ مرداد آغاز شده‌اند و مسابقات تهران نیز از دوم شهریور آغاز خواهند شد. اخیرا نیز گروه‌ و زمان‌بندی تهران و پیش‌تر شهرستان‌ها انجام شده است. شما می‌توانید قوانین، گروه‌بندی و زمان‌بندی مسابقات را در این صفحه مطالعه کنید. به تازگی نیز مشخص شده است که مسابقات بانوان در دو رشته FIFA و PES به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان برگزار نخواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره افزایش جوایز رشته فیفا 19 چیست؟


منبع Iran Games Cup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده