نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

تعداد بانوان مسابقات PES و FIFA در جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران به حدنصاب نرسید

تعداد شرکت‌کنندگان خانم رشته‌های FIFA 19 و PES 2019 جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران به حدنصاب نرسید و برگزاری آن‌ها لغو شد.

زمان زیادی تا برگزاری چهارمین دوره از مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران باقی نمانده است. در روزهای اخیر نیز اخبار مختلفی درباره این مسابقات منتشر شده است. برای نمونه اخیرا گروه‌بندی و زمانِ برگزاری مسابقات شهرستان‌ها و تهران مشخص شده است. بنابر جدیدترین اخبار مسابقات، تعداد شرکت‌کنندگان خانم در رشته‌های FIFA 19 و PES 2019 به حدنصاب نرسیده است. به همین دلیل برگزاری مسابقات بانوان در این دو رشته لغو شده است. مبلغ دریافت شده از شرکت‌کنندگان به آن‌ها بازگردانده خواهد شد. مسابقات بانوان تنها در رشته‌های فیفا و PES لغو شده است و برگزاری دیگر رشته‌ها به قوت خود باقی خواهد بود.

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در تهران از دوم تا هشتم شهریور برگزار خواهد شد. مسابقات شهرستان‌ها نیز ۲۸ مرداد آغاز شده است. حضور برای عموم در این مسابقات آزاد خواهد بود. مسابقات در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهند شد. این مسابقات با همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان خانم در رشته‌های FIFA و PES و لغو مسابقات چیست؟


منبع Iran Games Cup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده