نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تصویر تبلیغاتی جدید Death Stranding از عرضه انحصاری آن برای پلی استیشن 4 خبر می‌دهد

جمله‌ی «Exclusive For Playstation 4» یا عرضه «تنها برای کنسول پلی استیشن 4»، احتمال عدم انتشار Death Stranding را روی پلتفرم‌های دیگر بالا برده است.

بدون شک یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های افتتاحیه‌ی بزرگ و طولانی گیمزکام 2019 به‌جدیدترین اثر هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز یعنی Death Stranding اختصاص داشت؛ جایی که درکنار نمایش ویدیوهایی از شخصیت‌های Mama ،DeadMan و Bridge Baby، گیم‌پلی بازی برای اولین بار آن هم با یک نمایش ۷ دقیقه‌ای به‌تصویر کشیده شد و قسمتی‌هایی از مکانیک‌های بقا و کاوش در محیط بازی را دیدیم.

اگر از دنبال‌کنندگان اخبار بازی Death Stranding باشید احتمالا می‌دانید که بازی از فهرست آثار انحصاری پلی استیشن 4 پاک شده است اما به‌تازگی و در جریان‌ آخرین اخبار بازی،‌ در تصاویر تبلیغاتی «دث استرندینگ» واقع در غرفه‌ی ویژه‌ی سونی در گیمزکام 2019، جمله‌ی Exclusive For Playstation 4 دیده می‌شود که در تضاد با حذف شدن نام اثر از لیست بازی‌های انحصاری PS4 است.

هیدئو کوجیما - Death Stranding

ناحیه‌ی قرمزرنگ، جمله‌ی «انحصاری برای پلی استیشن 4» را نمایش می‌دهد

این موضوع احتمال «انحصاری زمانی» بودن بازی برای پلتفرم پلی استیشن 4 را نیز بالا می‌برد و حالا هم که سونی هیچ واکنشی نه به‌این موضوع و نه‌ به‌حذف شدن نام بازی از آن فهرست موردبحث را از خود نشان نداده، برای روشن شدن موضوع، بیشتر از قبل باید صبر کنیم. عرضه‌ی بازی Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر سال جاری میلادی (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برای پلتفرم پلی استیشن 4 قطعی است. طبق گفته‌ی هیدئو کوجیما، در رویداد Tokyo Game Show که در روزهای پایانی شهریور ماه برگزار می‌شود، شاهد نمایش‌هایی جدید از بازی خواهیم بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده