// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴

سه تریلر جدید از بازی Death Stranding پخش شدند؛ نمایشی چند دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی [گیمزکام 2019]

همان‌گونه که طرفداران باتوجه‌به اخبار رسمی پیش‌بینی کرده بودند، هیدئو کوجیما در رویداد افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام 2019 به تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی، از سه تریلر جدید Death Stranding رونمایی کرد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های گیمزکام 2019 برای حجم قابل توجهی از بازیکنانی که قصد تماشای افتتاحیه‌ی زنده‌ی این رویداد ویدیوگیمی را داشتند، بدون شک چیزی نبود جز دیدن آن که کوجیما با حضور روی صحنه‌ی مراسم می‌خواهد چه تصاویر، ویدیوها یا اطلاعات جدیدی از اثر مورد انتظار خود را با همگان به اشتراک بگذارد. این اشتیاق هم از آن‌جایی افزایش پیدا کرد که نه‌تنها تاکیدهای جف کیلی روی بازی نشان می‌دادند که Death Stranding احتمالا ستاره‌ی اصلی افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال است و طولانی‌ترین نمایش را به خود اختصاص می‌دهد، بلکه رسانه‌ها هم تاکید کرده بودند که اثرِ کوجیما پروداکشنز در این رویداد با تصاویری مفصل از گیم‌پلی خود، بیش‌ازپیش به مخاطبان معرفی می‌شود. حالا این‌ها را به‌علاوه‌ی اشارات مداوم برگزارکنندگان مراسم به بازی و ارجاعات توئیت‌ها و صحبت‌های آن‌ها به برخی از دیالوگ‌های تریلرهای پیشین اثر مورد بحث کنید تا بفهمید چرا اکنون در اینترنت با چنین بحث‌های مفصلی با محوریت نمایش تازه‌ی این محصول مورد انتظار که نقش‌آفرین‌های تحسین‌شده‌ای همچون نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو، لیندسی واگنر و تروی بیکر را در گروه بازیگران خود دارد، روبه‌رو هستیم.

دانلود تریلر گیم‌پلی بازی با نقش‌آفرینی جف کیلی از آپارات | تماشا در یوتیوب

اما علاوه‌بر تریلر گیم‌پلی بازی، کوجیما چند تریلر سینمایی کوتاه با محوریت کاراکترهای گوناگون بازی را نیز تقدیم طرفداران کرد. تریلرهایی که پیشینه‌ی داستانی برخی از شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشند. همچنین کوجیما رسما اعلام کرد که نمایشی کامل‌تر از گیم‌پلی بازی را در توکیو گیم‌شو 2019 (تاریخ برگزاری: پنج شنبه، ۲۱ شهریور الی یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ شمسی) که در روزهای آتی برگزار خواهد شد، نشان خواهد داد. البته کوجیما در گیمزکام 2019 صحبت‌های زیادی درباره‌ی بازی داشت که زومجی تمامی آن‌ها را در یک مطلب جداگانه جمع‌بندی خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که نسخه‌هایی کامل‌تر از تریلرهای منتشرشده نیز در روزهای آتی و طی برپا شدن کامل نمایشگاه گیمزکام در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند.

تماشای تریلر شخصیت MAMA در یوتیوب

دانلود تریلر شخصیت Dead-Man از آپارات | تماشا در یوتیوب

بازی Death Stranding در تاریخ هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی)، عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده