مایکروسافت به دنبال استخدام سرپرست Live Design برای توسعه محتوای پس از عرضه Halo Infinite است
بخش چندنفره بازیهای ویدیویی، در ۱۰ سال گذشته تغییرات زیادی را بهخود دیده است. شرکت و استودیوهای بازیسازی سعی کردند بهواسطه ارائه یک حالت چندنفره مخصوصبه خود، تجربیات متفاوتی را ارائه دهند. درحال حاضر، بخش چندنفره بازیها شبیه به یک سرویس شده است. بهعبارتی بازیها همانند یک سرویس دهنده به کاربر طراحی میشوند و بخش چندنفره Halo Infinite هم قرار است از این سیستم پشتیبانی کند.
طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت بهدنبال یک سرپرست Live Design برای محتویات پس از عرضه بازی Halo: Infinite است؛ شخصی که بتواند استراتژیهایی را توسعه دهد که بازیکنان را بهتجربهی مداوم بخش چندنفره هیلو اینفینیت تشویق کند. همچنین این شغل شامل تمامی موارد در مورد پیشرفت در بازی، تعامل با رسانههای اجتماعی و استراتژیهای اعمال پرداختهای درون برنامهای میشود. در توضیحات این آگهی شغلی آمده است:
بتواند یک تجربهی AAA غنی و درخور بازیکنان را طراحی و ارائه کند تا بتوانند شور و شوق خود را نسبتبه مجموعه ما بیان کنند (پرداختهای درون برنامهای بخشی از آن است، ولی تمامی موارد را شامل نمیشود).
با وجود پرداختهای درون برنامهای در اکثر بازیهای ویدیویی که بخش چندنفره دارند، دور از انتظار نیست که Halo Infinite هم بهجمع بازیهایی که همانند یک سرویس دهنده هستند، بپیوندد. البته بازی Halo 5: Guardians هم دارای پرداختهای درون برنامهای برای آیتمهای تزئینی بود. با وجود گرانتر شدن هزینه ساخت بازیها، شرکتها و استودیوهای بازیسازی هزینه بیشتری را برای منابع و بازی خود متحمل میشوند. این در حالی است که قیمت بازیها همچنان ثابت باقی مانده است. ازاینرو مواردی نظیر پرداختهای درون برنامهای، میتواند برای شرکت یا استودیو مورد نظر درآمدزا باشد. بااینتفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم ۳۴۳ اینداستریز (343Industries)، باتوجهبه سیاستهای جدید مایکروسافت برای پرداختهای درون برنامهای، به چه شکل این موارد را در هیلو اینفینیت قرار میدهد.