// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سونی، مایکروسافت و نینتندو قوانین جدیدی را برای لوت باکس‌ها در نظر گرفته‌اند

طبق گزارش‌های انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی (ESA)، سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو در حال اعمال تغییرات روی قوانین مربوط به لوت باکس‌ها هستند.

لوت باکس‌ها یکی از مواردی هستند که در چند سال اخیر حواشی مختلفی را به‌وجود آورده‌اند و بعضی از کشورها و سازمان‌ها اعلام کرده‌اند که این لوت باکس‌ها قمار به‌حساب می‌آیند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی (ESA) اعلام کرده است که سونی، مایکروسافت و نینتندو، قوانین جدیدی را برای لوت باکس‌ها درنظر گرفته‌اند که بر اساس آن ارزش محتوای جعبه قبل از خریده شدن نشان داده می‌شود و ناشران موظف هستند تا این سیستم را روی بازی‌های خود اعمال کنند.

ازاین‌رو بازی‌های آینده که دارای سیستم لوت باکس هستند، باید از این سیستم جدید استفاده کنند و آپدیت‌ تغییر سیستم لوت باکس هم برای بازی‌هایی که در گذشته عرضه شده‌اند، منتشر شود. برای مثال امکان دارد اکتیویژن (Activision) باتوجه‌به اینکه هنوز این قانون برای بازی‌های عرضه شده همه‌گیر نشده است، آپدیت تغییر سیستم Reserve Crateهای Call of Duty: Black Ops 4 را عرضه نکند یا در زمان نامشخصی این کار را انجام دهد. این در حالی است که اگر Call of Duty: Modern Warfare دارای لوت باکس باشد، باید از سیستم جدید وضع شده توسط سونی، مایکروسافت و نینتندو پیروی کند.

باتوجه‌به سیستم جدید لوت باکس‌ها، اگر جعبه‌هایی که خریداری می‌کنید دارای آیتم‌هایی باشند که به‌صورت تصادفی به شما داده می‌شوند (یعنی ندانید چه محتوایی را خریداری می‌کنید)، باید ارزش آیتم‌ها از پیش مشخص شوند و کاربر بداند محتوایی که خریداری می‌کند، چه ارزشی خواهد داشت. در ادامه انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی اعلام کرده است به‌دنبال راهی است تا اطلاعات دقیق‌تری در این مورد در دسترس کاربران قرار دهد تا بتوانند برای خرید خود تصمیم‌ بگیرند.

شاید شاهد تغییرات بزرگی در سیستم لوت‌ باکس‌ها نباشیم، اما می‌توان امیدوار بود که در آینده این سیستم بیش‌ازپیش بهبود یابد و شاهد دخالت دولت و سایر سازمان‌ها در این مورد نباشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده