نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶

تصویر تازه Cyberpunk 2077 یکی از باس فایت‌های بازی را به نمایش در می‌آورد

استودیو سی‌دی پراجکت رد تصویری از بازی Cyberpunk 2077 را از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد یکی از باس فایت‌های بازی هستیم.

استودیو CD Projekt RED در انتشار اطلاعات بیشتر از بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 بسیار مخفی‌کارانه عمل می‌کند. تا به اینجای کار تنها یک تریلر گیم‌پلی مختصر از بازی در معرض نمایش عموم قرار گرفته است و جزئیات تازه آن نیز با سرعت کم و به آهستگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. البته استودیو سی دی پراجکت رد در جریان نمایشگاه E3 یک دموی طولانی از بازی را پشت درهای بسته به نمایش درآورد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخشی از این دمو با یک تصویر تازه در معرض نمایش قرار گرفته است.

به‌تازگی استودیو سی‌دی پراجکت رد تصویر جدیدی را از طریق حساب رسمی بازی سایپرپانک 2077 در توییتر به اشتراک گذاشته است که یکی از باس‌های تنومند و ترسناک بازی را نشان می‌دهد. این باس با پتکی که در دست دارد، از میان یک بیلبورد تبلیغاتی شکسته به سوی بازیکن یورش می‌آورد. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. کسانی که در این هفته از نمایشگاه گیمزکام واقع در شهر کُلن آلمان بازدید می‌کنند، بسیار خوش‌شانس هستند؛ چرا که در این رویداد گیم‌پلی زنده بازی Cyberpunk 2077 به عموم شرکت‌کنندگان نشان داده خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده