// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

داستان Cyberpunk 2077 همانند داستان فیلم‌های بزرگسالانه است

پاول ساسکو، طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که داستان این بازی همانند داستان فیلم‌های بزرگسالانه است.

Cyberpunk 2077 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که صحنه‌های خشونت آمیز زیادی دارد و همانند فیلم‌های اکشن هالیوودی، دارای سکانس‌های هیجان‌انگیز و مراحلی است که سعی دارد بازیکن را سرگرم کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، پاول ساسکو، طراح ارشد مراحل سایبرپانک 2077، در مصاحبه اخیر خود در مورد ساختار داستان بازی صحبت کرده است.

وی در جریان مصاحبه‌ای خود گفته است:

هدف سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt RED) این است که داستانی را بازگو کند که برای مخاطبین بزرگسال درنظر گرفته شده است و با موضوعاتی روبه‌رو می‌شوید که در طول زندگی با آن‌ها برخورد خواهید داشت.

ساسکو در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که در زندگی، موضوع‌هایی وجود دارند که هر شخص باتوجه‌به ساختار آن می‌تواند به‌سراغ آن برود یا از آن دوری کند، اما تیم سازنده بدون هیچ ترسی آن‌ها را در بازی خود قرار داده است. ازاین‌رو بازیکنان تصمیم خواهند گرفت که چه موضوعاتی را انتخاب کنند، زیرا در طول تجربه‌ی سایبرپانک 2077 با آن‌ها مواجه می‌شوید. به همین دلیل این بازی اصلا برای افراد کم سن و سال ساخته نشده است.

همچنین تیم سازنده ویژگی‌های داستانی بازی را به‌نحوی در سایبرپانک 2077 قرار داده‌اند که بازیکنان می‌توانند با چشم‌اندازهای متفاوت به‌سراغ آن‌ها بروند. بعضی از آن‌ها موقعیت‌های سیاه و سفید را برای شما به‌وجود می‌آورند. پاول ساسکو در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که Cyberpunk 2077 به‌واسطه‌ی این ویژگی‌ها سعی دارد داستان نفس‌گیری را برای مخاطب روایت کند. V، کاراکتر اصلی داستان، سعی دارد زندگی بهتری را برای خود به‌وجود بیاورد و موانع موجود در نایت سیتی را از بین ببرد.

ازاین‌رو جانی سیلورهند یکی از کاراکترهای مهم بازی در طول مأموریت پیدا کردن چیپ جاودانه به‌حساب می‌آید. نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های پاول ساسکو چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده