// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

ویدیویی کوتاه از زره Jagras بازی Monster Hunter World: Iceborne منتشر شد

با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World، یک ویدیوی کوتاه از زره جدید این بازی با نام Jagras منتشر شده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام ویدیویی کوتاه از زره جدید بازی Monster Hunter World منتشر کرده است که قرار است به‌واسطه‌ی بسته الحاقی Iceborne به این بازی اضافه شود. این زره جدید که Jagras نام دارد و قدرت دفاعی بیشتری به شما می‌دهد، دارای دو مدل زنانه و مردانه است که می‌توانید یکی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World قرار است در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور ماه به بعد) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. دارندگان نسخه‌ی پی سی بازی باید تا سال آینده برای انتشار این بسته صبر کنند. پیش‌تر در زومجی خواندید که طرفداران Monster Hunter: World می‌خواهند که گودزیلا به این بازی اضافه شود. این بازی در بررسی زومجی توانسته نمره عالی ۹ را دریافت کند. بخشی از نظر زومجی در مورد این اثر را مطالعه می‌کنید:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده