// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Control ما را با سلاح‌ ها و مهارت‌ های بازی آشنا می‌کند

استودیو رمدی به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Control منتشر کرده است که در آن شاهد توضیحاتی در مورد ارتقا سلاح‌ها و مهارت‌های بازی هستیم.

مدتی است که استودیو رمدی (Remedy Entertainment)، سازنده بازی Control، در تلاش است با انتشار تریلرهای کوتاه جزئیات ویژگی‌های بازی را منتشر کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یک تریلر ۳۸ ثانیه‌ای از بازی Control با نام Seizing Power منتشر شده است که در آن شاهد توضیحاتی در مورد سلاح‌ها و مهارت‌های بازی هستیم.

استفاده درست از سلاح‌ها و مهارت‌ها در بازی یکی از نکات مهم به‌حساب می‌آید. همچنین ارتقای سلاح هم به نوبه خود اهمیت بالایی دارد. با ارتقای هر سلاح می‌توانید ویژگی‌های جدیدتری را برای آن‌ها آزاد کنید تا آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنند. همچنین رفته رفته و با پیدا کردن مهارت‌های جدید هم می‌توانید استراتژی‌های نبرد خود را تغییر دهید. چندی پیش هم مشخص شد که بازی Control روی ایکس باکس وان به ۳۴.۷۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و تیم سازنده، گیم‌پلی Control را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که بیشتر روی گشت‌وگذار در محیط تمرکز داشته باشد.

در ادامه می‌توانید تریلر Seizing Power بازی Control را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. کنترل در تاریخ پنج شهریور ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده