نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

شبکه نتفلیکس حق ساخت و پخش داستان Pyros را به دست آورد

شبکه نتفلیکس اخیرا توانست حق ساخت و پخش فیلم Pyros را به دست بیاورد. در این اثر، ریس ویترسپون علاوه‌بر ایفای نقش، به همراه سیمون کینبرگ تهیه کنندگی را هم برعهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گزارشی که سایت خبری ددلاین ارائه کرده، شبکه نتفلیکس توانست حق ساخت و پخش یک داستان علمی-تخیلی به نام Pyros را به دست بیاورد. در این پروژه ریس ویترسپون هم حضور دارد و علاوه‌بر ایفای نقش، درکنار لورن نوستاتر ازطریق شرکت Hello Sunshine خود، وظیفه تهیه کنندگی را هم برعهده دارد. سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس) هم درکنار ویترسپون و آدری چون، به واسطه شرکت Genre Films خود، تهیه کنندگی فیلم Pyros را انجام می‌دهد. فیلم Pyros توسط توماس پیرس اقتباس خواهد شد.

داستان این فیلم، براساس داستان کوتاهی است که توسط خود توماس پیرس به نام Tardy Man نوشته شده است. این داستان سال گذشته برای اولین‌بار در New Yorker منتشر شد. داستان کوتاه Tardy Man حول محور افرادی می‌چرخد که به یک سری لباس‌های مقاوم دربرابر آتش مجهز هستند؛ لباس‌هایی که با ستون فقراتشان ادغام شده است. آن‌ها توسط شرکتی استخدام شدند که وظیفه دارد تا زمانی‌که خانه افراد ثروتمند در حال آتش گرفتن است، اشیاء گرانقیمت و مهم آن‌ها را از درون آتش بیرون بیاورد. اما این شرکت فقط با افرادی کار و به آن‌ها کمک می‌کند که با خودشان قرارداد داشته باشند.

توماس پیرس همچنین پروژه دیگری را با نام Chairman Spaceman در شرکت فاکس سرچلایت کلید زده تا داستان خود را هم بسازد. فیلم Chairman Spaceman براساس یکی از داستان‌های دیگر پیرس است که آن هم در New Yorker منتشر شده بود. جالب است بدانید که در این پروژه هم سیمون کینبرگ حضور دارد و تهیه کنندگی آن را برعهده خواهد داشت. آخرین پروژه ویترسپون، فیلم Lucy in the Sky (لوسی در آسمان) است. در این اثر که ما شاهد هنرنمایی ناتالی پورتمن خواهیم بود، ویترسپون نقش تهیه کننده را برعهده داشت.

CAA برگزاری مزایده حق و حقوق داستان Pyros برعهده داشت؛ مزایده‌ای که ۶ نفر در آن بر سر به دست آوردن این داستان با هم رقابت می‌کردند. این توافق و قرارداد روز سه شنبه اعلام شد؛ دقیقا یک روی بعد از اینکه سرویس استریم اپل، اولین تریلر مجموعه درام خود یعنی سریال The Morning Show (برنامه صبحگاهی) را منتشر کرد. در این سریال جنیفر آنیستون، استیو کارل و ریس ویترسپوس به هنرنمایی می‌پردازند. سریال برنامه صبحگاهی که توسط کری ارین تهیه کنندگی می‌شود، اتفاقاتی که در برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون رخ می‌دهد، در قالب داستان به نمایش می‌گذارد.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده